Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБритан, Кирило Вікторович-
dc.contributor.authorBrytan, Kyrylo-
dc.date.accessioned2021-03-11T06:57:50Z-
dc.date.available2021-03-11T06:57:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБритан К.В. Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Британ Кирило Вікторович ; наук. керівник Абрамович Інна Ананієвна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 105 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3707uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3707-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства; надана організаційно-економічна характеристика ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП», охарактеризовано сучасний стан організації маркетингу та здійснено аналіз середовища підприємства; розроблені заходи вдосконалення управління системою маркетингу в ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП». Doslidzheno teoretychni aspekty orhanizatsii marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva; nadana orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka TOV «TsENTR-ShYNA HRUP», okharakteryzovano suchasnyi stan orhanizatsii marketynhu ta zdiisneno analiz seredovyshcha pidpryiemstva; rozrobleni zakhody vdoskonalennia upravlinnia systemoiu marketynhu v TOV «TsENTR-ShYNA HRUP».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectмаркетингова системаuk
dc.subjectmarketing systemauk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk
dc.subjectintegrated marketing communicatiouk
dc.titleОрганізація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконаленняuk
dc.title.alternativeOrhanizatsiia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva ta shliakhy yii vdoskonalenniauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Британ К.В..pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.