Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗубарєв, Владислав Андрійович-
dc.contributor.authorZubariev, Vladyslav-
dc.date.accessioned2021-03-11T07:22:56Z-
dc.date.available2021-03-11T07:22:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗубарєв В. А. Маркетингове забезпечення діяльності підприємства та шляхи його удосконалення : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Зубарєв Владислав Андрійович ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 107 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3711uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3711-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти маркетингового забезпечення діяльності підприємства та шляхи його удосконалення; надана організаційно-економічна характеристика ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП»; охарактеризовано сучасний рівень маркетингового забезпечення діяльності ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» та здійснено аналіз маркетингового середовища підприємства; розроблені заходи вдосконалення маркетингового забезпечення діяльності в ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП». Doslidzheno teoretychni aspekty marketynhovoho zabezpechennia diialnosti pidpryiemstva ta shliakhy yoho udoskonalennia; nadana orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka TOV «TsENTR-ShYNA HRUP»; okharakteryzovano suchasnyi riven marketynhovoho zabezpechennia diialnosti TOV «TsENTR-ShYNA HRUP» ta zdiisneno analiz marketynhovoho seredovyshcha pidpryiemstva; rozrobleni zakhody vdoskonalennia marketynhovoho zabezpechennia diialnosti v TOV «TsENTR-ShYNA HRUP».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectмаркетингова системаuk
dc.subjectmarketing systemuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectекономіко-математичне моделюванняuk
dc.subjecteconomik and mathematical modelinguk
dc.titleМаркетингове забезпечення діяльності підприємства та шляхи його удосконаленняuk
dc.title.alternativeMarketynhove zabezpechennia diialnosti pidpryiemstva ta shliakhy yoho udoskonalenniauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зубарєв В.А..pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.