Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоробський, Олександр Віталійович-
dc.contributor.authorKorobskyi, Oleksandr-
dc.date.accessioned2021-03-11T10:35:57Z-
dc.date.available2021-03-11T10:35:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоробський О. В. Організація збутової діяльності в торгівельному підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Коробський Олександр Віталійович ; наук. керівник Безугла Людмила Сергіївна; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 97 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3723uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3723-
dc.description.abstractВиконане дослідження дало змогу систематизувати, доповнити та розвинути теоретичні, методичні та концептуальні засади і сформувати науково-методичні підходи щодо організації збутової діяльності торгівельного підприємства, а саме: вдосконалено системи збуту за допомогою ефективності управління асортиментом на основі АВС-аналізу і XYZ-аналізу; запропоновано зосередити увагу на пошуку резервів підвищення ефективності реалізації найбільш значимих асортиментних груп товарів. Vykonane doslidzhennia dalo zmohu systematyzuvaty, dopovnyty ta rozvynuty teoretychni, metodychni ta kontseptualni zasady i sformuvaty naukovo-metodychni pidkhody shchodo orhanizatsii zbutovoi diialnosti torhivelnoho pidpryiemstva, a same: vdoskonaleno systemy zbutu za dopomohoiu efektyvnosti upravlinnia asortymentom na osnovi AVS-analizu i XYZ-analizu; zaproponovano zoseredyty uvahu na poshuku rezerviv pidvyshchennia efektyvnosti realizatsii naibilsh znachymykh asortymentnykh hrup tovariv.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectsales managementuk
dc.subjectканали розподілуuk
dc.subjectdistribution channelsuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectsales promotionuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectpromotionuk
dc.subjectпосередникиuk
dc.subjectintermediariesuk
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.subjectmarketing analysisuk
dc.titleОрганізація збутової діяльності в торгівельному підприємствіuk
dc.title.alternativeOrhanizatsiia zbutovoi diialnosti v torhivelnomu pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коробський О.В..pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.