Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіленний, Є. І.-
dc.contributor.authorMilennyi, Ye. I.-
dc.date.accessioned2021-03-11T10:54:33Z-
dc.date.available2021-03-11T10:54:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМіленний Є. І. Формування збутової політики підприємства та шляхи її вдосконалення : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Міленний Є. І. ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 87 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3726uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3726-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти ефективного управління збутовою політикою підприємства; надана організаційно-економічна характеристика підприємства; визначено рівень та ефективність збутової діяльності підприємства; досліджено організацію збутової політики підприємства; розроблена збутова стратегія підприємства диференціації цін в залежності від сезонності та якості продукції з урахуванням розширення асортименту виробленої продукції. Doslidzheno teoretychni aspekty efektyvnoho upravlinnia zbutovoiu politykoiu pidpryiemstva; nadana orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka pidpryiemstva; vyznacheno riven ta efektyvnist zbutovoi diialnosti pidpryiemstva; doslidzheno orhanizatsiiu zbutovoi polityky pidpryiemstva; rozroblena zbutova stratehiia pidpryiemstva dyferentsiatsii tsin v zalezhnosti vid sezonnosti ta yakosti produktsii z urakhuvanniam rozshyrennia asortymentu vyroblenoi produktsii.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectloanuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectloan activityuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectlabor policyuk
dc.subjectоточення підприємстваuk
dc.subjectenterprise departmentuk
dc.subjectякість продукціїuk
dc.subjectquality of productionuk
dc.subjectтермін реалізаціїuk
dc.subjectperiod of realizationuk
dc.subjectдиференціація цінuk
dc.subjectdifferential priceuk
dc.titleФормування збутової політики підприємства та шляхи її вдосконаленняuk
dc.title.alternativeFormuvannia zbutovoi polityky pidpryiemstva ta shliakhy yii vdoskonalenniauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міленний Є.І..pdf1,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.