Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПушний, Віталій Віталійович-
dc.contributor.authorPushnyi, Vitalii-
dc.date.accessioned2021-03-11T11:03:31Z-
dc.date.available2021-03-11T11:03:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПушний В. В. Удосконалення комплексу маркетингу підприємства: магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Пушний Віталій Віталійович ; наук. керівник Кобернюк Сергій Олександрович ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 83 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3728uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3728-
dc.description.abstractДосліджено теоретично-практичні засади підвищення ефективності маркетингової діяльності аграрного підприємства шляхом створення підсистеми комплексу маркетингу як складової системи загального менеджменту, що передбачає вибір однієї із обґрунтованих альтернатив організації товарної, цінової, збутової і комунікаційної політики залежно від цілей підприємства, обсягів виробництва й збуту, обраної маркетингової стратегії та чисельності персоналу. Doslidzheno teoretychno-praktychni zasady pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoi diialnosti ahrarnoho pidpryiemstva shliakhom stvorennia pidsystemy kompleksu marketynhu yak skladovoi systemy zahalnoho menedzhmentu, shcho peredbachaie vybir odniiei iz obgruntovanykh alternatyv orhanizatsii tovarnoi, tsinovoi, zbutovoi i komunikatsiinoi polityky zalezhno vid tsilei pidpryiemstva, obsiahiv vyrobnytstva y zbutu, obranoi marketynhovoi stratehii ta chyselnosti personalu.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectproduct policyuk
dc.subjectполітика розподілу продукціїuk
dc.subjectproduct distribution policyuk
dc.subjectполітика стимулювання збутуuk
dc.subjectmarket for promoting salesuk
dc.subjectпозиціонування підприємстваuk
dc.subjectpositioning of the enterpriseuk
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia kompleksu marketynhu pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пушний В.В..pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.