Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Вячеслав Васильович-
dc.contributor.authorMartyniuk, Viacheslav-
dc.date.accessioned2021-03-12T08:05:26Z-
dc.date.available2021-03-12T08:05:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМартинюк В. В. Оцінка ефективності сервісних підприємств за рахунок зацікавленості клієнтів з технічного сервісу : магістер. дипломна робота : 208, Агроінженерія / Мартинюк Вячеслав Васильович ; наук. керівник Субочев О. І. ; Дніпровський держ. аграр.-економ. ун-т, Інж.-технол. ф-т, Каф. експлуатації машинно-тракторного парку. - Дніпро, 2020. – 129 с. Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3750uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3750-
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є підвищення ефективності роботи сервісних підприємства за рахунок раціонального вибору напрямку щодо поліпшення якості послуг. Завдання дослідження: аналіз науково-дослідних робіт в області техобслуговування і вибір критеріїв, що відображають виробничу діяльність сервісних підприємств; розробка методики аналізу виробничої діяльності постів і анкетування клієнтури сервісних підприємств; розробка алгоритму пошуку рішень щодо поліпшення якості послуг та умов обслуговування; практична реалізація методики на базі діючих сервісних підприємств з обслуговування вантажних автомобілів. Об'єкт дослідження - сервісні підприємства з обслуговування вантажних автомобілів. Методика дослідження базується на статистичному аналізі, тематичному моделюванні із застосуванням методів соціології. Наукова новизна: вперше виявлено вплив повторності вимог на послуги клієнтів на показники виробничі програми, що дозволило практично підтвердити гіпотезу і кількісно оцінити економічну вигоду для підприємства утримувати клієнтуру шляхом підвищення якості послуг, що надаються; на основі методики аналізу виробничої діяльності постів і анкетування клієнтури отримані узагальнені показники якості послуг; розроблено алгоритм пошуку рішень з покращення якості послуг і умов обслуговування клієнтів, отримано аналітичний вираз для визначення резерву з підвищення коефіцієнту КВП автосервіс від покращення якості послуг існуючих і введення додаткових послуг. Metoiu dyplomnoi roboty ye pidvyshchennia efektyvnosti roboty servisnykh pidpryiemstva za rakhunok ratsionalnoho vyboru napriamku shchodo polipshennia yakosti posluh. Zavdannia doslidzhennia: analiz naukovo-doslidnykh robit v oblasti tekhobsluhovuvannia i vybir kryteriiv, shcho vidobrazhaiut vyrobnychu diialnist servisnykh pidpryiemstv; rozrobka metodyky analizu vyrobnychoi diialnosti postiv i anketuvannia kliientury servisnykh pidpryiemstv; rozrobka alhorytmu poshuku rishen shchodo polipshennia yakosti posluh ta umov obsluhovuvannia; praktychna realizatsiia metodyky na bazi diiuchykh servisnykh pidpryiemstv z obsluhovuvannia vantazhnykh avtomobiliv. Obiekt doslidzhennia - servisni pidpryiemstva z obsluhovuvannia vantazhnykh avtomobiliv. Metodyka doslidzhennia bazuietsia na statystychnomu analizi, tematychnomu modeliuvanni iz zastosuvanniam metodiv sotsiolohii. Naukova novyzna: vpershe vyiavleno vplyv povtornosti vymoh na posluhy kliientiv na pokaznyky vyrobnychi prohramy, shcho dozvolylo praktychno pidtverdyty hipotezu i kilkisno otsinyty ekonomichnu vyhodu dlia pidpryiemstva utrymuvaty kliienturu shliakhom pidvyshchennia yakosti posluh, shcho nadaiutsia; na osnovi metodyky analizu vyrobnychoi diialnosti postiv i anketuvannia kliientury otrymani uzahalneni pokaznyky yakosti posluh; rozrobleno alhorytm poshuku rishen z pokrashchennia yakosti posluh i umov obsluhovuvannia kliientiv, otrymano analitychnyi vyraz dlia vyznachennia rezervu z pidvyshchennia koefitsiientu KVP avtoservis vid pokrashchennia yakosti posluh isnuiuchykh i vvedennia dodatkovykh posluh.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectanalizuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectefektyvnistuk
dc.subjectпослуги автосервисніuk
dc.subjectposluhy avtoservysniuk
dc.subjectтранспорт автомобільнийuk
dc.subjecttransport avtomobilnyiuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectkonkurentospromozhnistuk
dc.subjectметодuk
dc.subjectmetoduk
dc.subjectякістьuk
dc.subjectyakistuk
dc.subjectобслуговуванняuk
dc.subjectobsluhovuvanniauk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectdoslidzhenniauk
dc.subjectмодель математичнаuk
dc.subjectmodel matematychnauk
dc.titleОцінка ефективності сервісних підприємств за рахунок зацікавленості клієнтів з технічного сервісуuk
dc.title.alternativeOtsinka efektyvnosti servisnykh pidpryiemstv za rakhunok zatsikavlenosti kliientiv z tekhnichnoho servisuuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра експлуатації машинно-тракторного парку . Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мартинюк В.В..pdf3,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.