Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4256
Назва: Формування логістичної стратегії в агробізнесі
Інші назви: Formuvannia lohistychnoi stratehii v ahrobiznesi
Автори: Нашко, Віталій Віталійович
Nashko, Vitalii
Ключові слова: логістика
logistics
стратегія сільськогосподарського підприємства
agriculture of agricultural enterprise
логістично-збутова діяльність
logistics and sales activities
індекс інфляції
inflation index
оптимальні ціни
optimal like prices
складське зберігання
warehouse storage
логістично-маркетингова стратегія
logistics and marketing strategy
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Нашко В. В. Формування логістичної стратегії в агробізнесі : магістр. дипломна робота : 073 Менеджмент / Нашко Віталій Віталійович ; наук. керівник Коломоєць Юлія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2021. – 70 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4256
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні основи формування логістичної стратегії на сільськогосподарському підприємстві; надана організаційно-економічна характеристика ПСП «Агрофірма Перше Травня»; досліджено процес логістичної діяльності підприємства; розроблено логістично-маркетингова стратегія підприємства з урахуванням диференціації цін в залежності від сезонності та якості продукції з урахуванням розширення асортименту виробленої продукції; визначено оптимальні ціни на сировину і готову продукцію з урахуванням коливань курсу долару та індексів інфляції. Doslidzheno teoretychni osnovy formuvannia lohistychnoi stratehii na silskohospodarskomu pidpryiemstvi; nadana orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka PSP «Ahrofirma Pershe Travnia»; doslidzheno protses lohistychnoi diialnosti pidpryiemstva; rozrobleno lohistychno-marketynhova stratehiia pidpryiemstva z urakhuvanniam dyferentsiatsii tsin v zalezhnosti vid sezonnosti ta yakosti produktsii z urakhuvanniam rozshyrennia asortymentu vyroblenoi produktsii; vyznacheno optymalni tsiny na syrovynu i hotovu produktsiiu z urakhuvanniam kolyvan kursu dolaru ta indeksiv infliatsii.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4256
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і права. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нашко В.В..pdf945,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.