Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4300
Назва: Особливості та проблеми розвитку реклами
Інші назви: Osoblyvosti ta problemy rozvytku reklamy
Автори: Бойко, М.
Boiko, M.
Ключові слова: реклама
reklama
економічна ефективність
ekonomichna efektyvnist
соціальна ефективність
sotsialna efektyvnist
проблеми розвитку
problemy rozvytku
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Бойко М. Особливості та проблеми розвитку реклами / М. Бойко ; наук. керівник Л. Курбацька // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( м. Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.). – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 3-5. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4300
Короткий огляд (реферат): Реклама є важливим елементом економіки та одним з основних інструментів ринку. В нових реаліях підприємство має постійно оцінювати доцільність реклами, розраховувати майбутню її вартість та результативність, оскільки це напряму впливає на остаточну ефективність рекламної діяльності. Reklama ye vazhlyvym elementom ekonomiky ta odnym z osnovnykh instrumentiv rynku. V novykh realiiakh pidpryiemstvo maie postiino otsiniuvaty dotsilnist reklamy, rozrakhovuvaty maibutniu yii vartist ta rezultatyvnist, oskilky tse napriamu vplyvaie na ostatochnu efektyvnist reklamnoi diialnosti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4300
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко.pdf179,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.