Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБритан, К. В.-
dc.contributor.authorBrytan, K. V.-
dc.date.accessioned2021-04-19T15:06:32Z-
dc.date.available2021-04-19T15:06:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБритан К. В. Оцінка ефективності маркетингу в діяльності підприємств / К. В. Британ ; наук. керівник І. А. Абрамович // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( м. Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.). – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 8-10. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4302uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4302-
dc.description.abstractЕфективність маркетингу багато у чому залежить від того, як побудована служба маркетингу на підприємстві, які завдання і на якому рівні вона вирішує. При цьому маркетингова інформація грає вирішальну роль, а спеціальні функції маркетингу повинні бути інтегровані зі спеціальними функціями інших підсистем організації. Зміст процесу маркетингової діяльності є визначальною складовою процесу менеджменту. Efektyvnist marketynhu bahato u chomu zalezhyt vid toho, yak pobudovana sluzhba marketynhu na pidpryiemstvi, yaki zavdannia i na yakomu rivni vona vyrishuie. Pry tsomu marketynhova informatsiia hraie vyrishalnu rol, a spetsialni funktsii marketynhu povynni buty intehrovani zi spetsialnymy funktsiiamy inshykh pidsystem orhanizatsii. Zmist protsesu marketynhovoi diialnosti ye vyznachalnoiu skladovoiu protsesu menedzhmentu.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketynhuk
dc.subjectmarketynhuk
dc.subjectfunktsii marketynhuuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectefektyvnistuk
dc.titleОцінка ефективності маркетингу в діяльності підприємствuk
dc.title.alternativeOtsinka efektyvnosti marketynhu v diialnosti pidpryiemstvuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Британ.pdf176,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.