Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВласенко, О. П.-
dc.contributor.authorVlasenko, O. P.-
dc.date.accessioned2021-04-20T03:59:54Z-
dc.date.available2021-04-20T03:59:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВласенко О. П. Маркетинг як детермінанта розвитку сільського підприємництва / О. П. Власенко // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( м. Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.). / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 10-13. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4303uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4303-
dc.description.abstractКлючовими маркетинговими детермінантами розвитку сільського підприємництва є проведення маркетингових досліджень, формування маркетингової товарної політики, визначення цінової стратегії, організація каналів розподілу продукції, розробка системи комунікацій на основі інструментів діджиталізації з урахуванням соціальної відповідальності та екологічного тренду. Kliuchovymy marketynhovymy determinantamy rozvytku silskoho pidpryiemnytstva ye provedennia marketynhovykh doslidzhen, formuvannia marketynhovoi tovarnoi polityky, vyznachennia tsinovoi stratehii, orhanizatsiia kanaliv rozpodilu produktsii, rozrobka systemy komunikatsii na osnovi instrumentiv didzhytalizatsii z urakhuvanniam sotsialnoi vidpovidalnosti ta ekolohichnoho trendu.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketynhuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketynhovi doslidzhenniauk
dc.subjectрозвиток сільського підприємництваuk
dc.subjectrozvytok silskoho pidpryiemnytstvauk
dc.titleМаркетинг як детермінанта розвитку сільського підприємництваuk
dc.title.alternativeMarketynh yak determinanta rozvytku silskoho pidpryiemnytstvauk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Власенко.pdf250,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.