Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтельмащук, О. В.-
dc.contributor.authorStelmashchuk, O. V.-
dc.date.accessioned2021-04-20T13:58:42Z-
dc.date.available2021-04-20T13:58:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтельмащук О. В. Оцінка ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємств / Стельмащук О. В. ; наук. керівник І. Г. Кадирус // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.). / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 33-36. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4323uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4323-
dc.description.abstractПідвищення економічної ефективності функціонування аграрних підприємств визначається їх оцінкою, яка створює передумови щодо визначення стану суб’єктів господарювання на ринку та відповідних дій до підвищення їх конкурентоспроможності. Оцінка маркетингової діяльності аграрного підприємства базується на виявленні, аналізі й прогнозуванні факторів, що впливають на динаміку ступеня його ринкової стабільності. Pidvyshchennia ekonomichnoi efektyvnosti funktsionuvannia ahrarnykh pidpryiemstv vyznachaietsia yikh otsinkoiu, yaka stvoriuie peredumovy shchodo vyznachennia stanu subiektiv hospodariuvannia na rynku ta vidpovidnykh dii do pidvyshchennia yikh konkurentospromozhnosti. Otsinka marketynhovoi diialnosti ahrarnoho pidpryiemstva bazuietsia na vyiavlenni, analizi y prohnozuvanni faktoriv, shcho vplyvaiut na dynamiku stupenia yoho rynkovoi stabilnosti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectahrarni pidpryiemstvauk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketynhova diialnistuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectefektyvnistuk
dc.titleОцінка ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeOtsinka efektyvnosti marketynhovoi diialnosti ahrarnykh pidpryiemstvuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стельмащук.pdf186,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.