Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоробський, О.-
dc.contributor.authorKorobskyi, O.-
dc.date.accessioned2021-04-22T08:15:08Z-
dc.date.available2021-04-22T08:15:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоробський О. Роль збуту в маркетинговій діяльності підприємства / О. Коробський ; наук. керівник Л. С.Безугла // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.). / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 63-65. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4331uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4331-
dc.description.abstractЗбутову діяльність у діяльність підприємства слід розглядати, як цілеспрямовану діяльність, принципи і методи, здійснення якої покликані організувати рух потоку товарів до кінцевого споживача. Основною задачею є створення умов для перетворення потреб потенційного покупця в реальний попит на конкретний товар. До числа таких умов відносяться елементи збутової політики, капітали розподілу (збуту, руху товару) разом з функціями, якими вони наділяють. Zbutovu diialnist u diialnist pidpryiemstva slid rozghliadaty, yak tsilespriamovanu diialnist, pryntsypy i metody, zdiisnennia yakoi poklykani orhanizuvaty rukh potoku tovariv do kintsevoho spozhyvacha. Osnovnoiu zadacheiu ye stvorennia umov dlia peretvorennia potreb potentsiinoho pokuptsia v realnyi popyt na konkretnyi tovar. Do chysla takykh umov vidnosiatsia elementy zbutovoi polityky, kapitaly rozpodilu (zbutu, rukhu tovaru) razom z funktsiiamy, yakymy vony nadiliaiut.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectpidpryiemstvouk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketynhuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectzbutova diialnistuk
dc.titleРоль збуту в маркетинговій діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeRol zbutu v marketynhovii diialnosti pidpryiemstvauk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коробський.pdf184,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.