Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАбрамович, Інна Ананіївна-
dc.contributor.authorAbramovych, Inna-
dc.date.accessioned2021-04-22T08:45:38Z-
dc.date.available2021-04-22T08:45:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАбрамович І. А. Актуактуальність маркетингової стратегії та моделі прийняття стратегічних рішень / Абрамович І. А. // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 50-53. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4334uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4334-
dc.description.abstractСтратегія маркетингу – це впровадження системи провідних принципів, конкретних цілей маркетингу на певний період і необхідних рішень з метою вибору та акумулюванням засобів (інструментів) підприємства та реалізації на ринку, при орієнтації на цілі ділової активності. Таким чином, термін «стратегія маркетингу» можемо сформулювати як детальний пошаговий всебічний план досягнення цілей на ринку. Stratehiia marketynhu – tse vprovadzhennia systemy providnykh pryntsypiv, konkretnykh tsilei marketynhu na pevnyi period i neobkhidnykh rishen z metoiu vyboru ta akumuliuvanniam zasobiv (instrumentiv) pidpryiemstva ta realizatsii na rynku, pry oriientatsii na tsili dilovoi aktyvnosti. Takym chynom, termin «stratehiia marketynhu» mozhemo sformuliuvaty yak detalnyi poshahovyi vsebichnyi plan dosiahnennia tsilei na rynku.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectстратегія маркетингуuk
dc.subjectstratehiia marketynhuuk
dc.subjectділова активністьuk
dc.subjectdilova aktyvnistuk
dc.subjectплан досягнення цілей на ринкуuk
dc.subjectplan dosiahnennia tsilei na rynkuuk
dc.titleАктуактуальність маркетингової стратегії та моделі прийняття стратегічних рішеньuk
dc.title.alternativeAktuaktualnist marketynhovoi stratehii ta modeli pryiniattia stratehichnykh rishenuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Абрамович.pdf189,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.