Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПисаренко, В. В.-
dc.contributor.authorPysarenko, V. V.-
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.date.accessioned2021-04-22T08:57:15Z-
dc.date.available2021-04-22T08:57:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПисаренко В. В. Напрями імплементації маркетингової стратегії екологізації в аграрному виробництві / В. В. Писаренко, М. О. Багорка // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 44-50. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4335uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4335-
dc.description.abstractПроблеми в галузі аграрного виробництва та підвищення її конкурентоспроможності можуть бути вирішені за допомогою ефективних стратегій і механізмів інноваційного розвитку. Саме такою інноваційною стратегією, на нашу думку, має стати маркетингова стратегія екологізації аграрного виробництва, яка забезпечить високу якість життя, національну безпеку, охорону довкілля та високий технічний рівень аграрного виробництва в Україні. Problemy v haluzi ahrarnoho vyrobnytstva ta pidvyshchennia yii konkurentospromozhnosti mozhut buty vyrisheni za dopomohoiu efektyvnykh stratehii i mekhanizmiv innovatsiinoho rozvytku. Same takoiu innovatsiinoiu stratehiieiu, na nashu dumku, maie staty marketynhova stratehiia ekolohizatsii ahrarnoho vyrobnytstva, yaka zabezpechyt vysoku yakist zhyttia, natsionalnu bezpeku, okhoronu dovkillia ta vysokyi tekhnichnyi riven ahrarnoho vyrobnytstva v Ukraini.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectекологізація аграрного виробництваuk
dc.subjectekolohizatsiia ahrarnoho vyrobnytstvauk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketynhova stratehiiauk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectkonkurentospromozhnistuk
dc.subjectіІнноваційна модель розвитку сільського господарстваuk
dc.subjectiInnovatsiina model rozvytku silskoho hospodarstvauk
dc.titleНапрями імплементації маркетингової стратегії екологізації в аграрному виробництвіuk
dc.title.alternativeNapriamy implementatsii marketynhovoi stratehii ekolohizatsii v ahrarnomu vyrobnytstviuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Багорка.pdf221,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.