Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4339
Назва: A guarantor in the quality management system of educational programs: a case of Ukrainian universities
Інші назви: Гарант в системі управління якістю освітніх програм: випадок українських університетів
Автори: Velychko, Oleksandr
Величко, Олександр Петрович
Velychko, Liudmyla
Величко, Людмила
Khalatur, Svitlana
Халатур, Світлана Миколаївна
Roubík, Hynek
Рубік, Ханек
Ключові слова: accreditation
акредитація
administration
адміністрація
approach
підхід
classification
класифікація
department
кафедра
expert
експерт
higher education
вища освіта
model
модель
motivation
мотивація
process
процес
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Velychko Oleksandr, Velychko Liudmyla, Khalatur Svitlana and Roubík Hynek (2020). A guarantor in the quality management system of educational programs: a case of Ukrainian universities. Problems and Perspectives in Management, 18(4), 153-166. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4339
Короткий огляд (реферат): Development of the system of ensuring quality in higher education of Ukraine grounded the creation of such management subject as a guarantor of the educational program. However, a formal understanding of the role and uncertainty of the guarantor’s status in the contemporary area of managing higher education institutions became the widespread consequence of those innovations. Considering the stated above, various models of managing the quality of educational programs with the help of the guarantor have been developed in the research, and conditions for efficient application of such models in Ukrainian universities have been grounded. The research is based on the application of the strategic analysis method GAP for identifying issues and features of organizing management in systems of internal quality assurance in universities, and methods of modeling and graphical analysis method for creating alternative management systems in educational programs with and without such professional educational-scientific structural subdivisions as departments. As a result, the developed models include the rational organization of management of educational programs under the conditions of centralized and decentralized systems of internal educational quality assurance provision. For instance, it could create favorable conditions for decreasing bureaucracy and repetition of functions in the management system of universities and lead to the realization of the individual potential of guarantors as managers-experts in educational programs. Розвиток системи забезпечення якості вищої освіти України обґрунтувало створення такого суб’єкта управління як гаранта освітньої програми. Однак офіційне розуміння ролі та невизначеності статусу гаранта в сучасній галузі управління вищими навчальними закладами стало широкомасштабним наслідком цих нововведень. Враховуючи викладене, під час дослідження розроблено різні моделі управління якістю освітніх програм за допомогою гаранта, обґрунтовано умови для ефективного застосування таких моделей в українських університетах. Дослідження базується на застосуванні методу стратегічного аналізу GAP для виявлення проблем та особливостей організації управління в системах внутрішнього забезпечення якості в університетах, і методи моделювання та метод графічного аналізу для створення альтернативних систем управління в освітніх програмах з такими професійними навчально-науковими структурними підрозділами та без них, як кафедри. Як результат, розроблені моделі включають раціональну організацію управління освітніми програмами в умовах централізованої та децентралізованої систем внутрішнього забезпечення якості освіти. Наприклад, це може створити сприятливі умови для зменшення бюрократії та повторення функцій в системі управління університетами та призвести до реалізації індивідуального потенціалу гарантів як менеджерів-експертів освітніх програм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://businessperspectives.org/images/pdf/applications/publishing/templates/article/assets/14276/PPM_2020_04_Velychko.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4339
ISSN: ISSN (print) 1727-7051 ISSN (online) 1810-5467
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. A guarantor in the quality management system of educational programs a case of Ukrainian universities.pdf417,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.