Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалугіна, В. В.-
dc.contributor.authorKaluhina, V. V.-
dc.date.accessioned2021-04-25T13:22:36Z-
dc.date.available2021-04-25T13:22:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКалугіна В. В. Просування сільськогосподарських підприємств в мережі Інтернет / В. В. Калугіна ; наук. керівник Л. С. Крючко // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 80-83. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4340uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4340-
dc.description.abstractКомпанія, яка використовує мережу Інтернет, повинна розуміти, що конкурентне середовище і очікування споживачів постійно змінюються, тому щоб не втратити зв'язку зі споживачем, необхідно вивчати і контролювати ситуацію. Для створення найбільш ефективної стратегії необхідно знати своїх покупців і розуміти, кому належить влада над каналом розподілу, тоді компанія контролюватиме учасників каналу, а не вони її. Kompaniia, yaka vykorystovuie merezhu Internet, povynna rozumity, shcho konkurentne seredovyshche i ochikuvannia spozhyvachiv postiino zminiuiutsia, tomu shchob ne vtratyty zviazku zi spozhyvachem, neobkhidno vyvchaty i kontroliuvaty sytuatsiiu. Dlia stvorennia naibilsh efektyvnoi stratehii neobkhidno znaty svoikh pokuptsiv i rozumity, komu nalezhyt vlada nad kanalom rozpodilu, todi kompaniia kontroliuvatyme uchasnykiv kanalu, a ne vony yii.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk
dc.subjectsilskohospodarske pidpryiemstvouk
dc.subjectмережа Інтернетuk
dc.subjectmerezha Internetuk
dc.subjectвикористанняuk
dc.subjectvykorystanniauk
dc.titleПросування сільськогосподарських підприємств в мережі Інтернетuk
dc.title.alternativeProsuvannia silskohospodarskykh pidpryiemstv v merezhi Internetuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калугіна.pdf181,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.