Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4341
Назва: Процес формування маркетингових інновацій
Інші назви: Protses formuvannia marketynhovykh innovatsii
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: маркетингові інновації
marketynhovi innovatsii
формування
formuvannia
продуктивність підприємства
produktyvnist pidpryiemstva
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Процес формування маркетингових інновацій / Т. В. Ільченко // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 77-80. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4341
Короткий огляд (реферат): Сучасні вітчизняні підприємства, що здійснюють свою діяльність в умовах модернізації ринкового середовища, повинні постійно створювати і впроваджувати маркетингові інновації, які забезпечать їх ефективність в ринкових умовах. Так, маркетингові інновації забезпечують ексклюзивність, відмінність та індивідуальність підходу до задоволення потреб споживачів, а отже, надають товаровиробнику певні конкурентні переваги. Діяльність зі створення і впровадження маркетингових інновацій впливає на продуктивність підприємства, його можливості виходу на нові національні і зарубіжні ринки. Suchasni vitchyzniani pidpryiemstva, shcho zdiisniuiut svoiu diialnist v umovakh modernizatsii rynkovoho seredovyshcha, povynni postiino stvoriuvaty i vprovadzhuvaty marketynhovi innovatsii, yaki zabezpechat yikh efektyvnist v rynkovykh umovakh. Tak, marketynhovi innovatsii zabezpechuiut ekskliuzyvnist, vidminnist ta indyvidualnist pidkhodu do zadovolennia potreb spozhyvachiv, a otzhe, nadaiut tovarovyrobnyku pevni konkurentni perevahy. Diialnist zi stvorennia i vprovadzhennia marketynhovykh innovatsii vplyvaie na produktyvnist pidpryiemstva, yoho mozhlyvosti vykhodu na novi natsionalni i zarubizhni rynky.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4341
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільченко.pdf194,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.