Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобернюк, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorKoberniuk, Serhii-
dc.date.accessioned2021-04-26T14:05:45Z-
dc.date.available2021-04-26T14:05:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКобернюк С. О. Цифровізація як інструмент підвищенні ефективності аграрного маркетингу / С. О. Кобернюк // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 83-85. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4346uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4346-
dc.description.abstractІнформація є найціннішим ресурсом сучасного бізнесу. Вміння користуватися нею швидко і з оптимальними питомими витратами здатне суттєво підвищити ефективність управлінських рішень в маркетингу, вивести підприємство на якісно новий рівень розвитку, забезпечити додатковими перевагами в конкурентній боротьбі. Informatsiia ye naitsinnishym resursom suchasnoho biznesu. Vminnia korystuvatysia neiu shvydko i z optymalnymy pytomymy vytratamy zdatne suttievo pidvyshchyty efektyvnist upravlinskykh rishen v marketynhu, vyvesty pidpryiemstvo na yakisno novyi riven rozvytku, zabezpechyty dodatkovymy perevahamy v konkurentnii borotbi.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjecttsyfrovizatsiiauk
dc.subjectаграрний маркетингuk
dc.subjectahrarnyi marketynhuk
dc.subjectефективність управлінських рішень в маркетингуuk
dc.subjectefektyvnist upravlinskykh rishen v marketynhuuk
dc.titleЦифровізація як інструмент підвищенні ефективності аграрного маркетингуuk
dc.title.alternativeTsyfrovizatsiia yak instrument pidvyshchenni efektyvnosti ahrarnoho marketynhuuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кобернюк С.О.pdf189,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.