Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4350
Назва: SMM як засіб вдосконалення комунікацій компанії
Інші назви: SMM yak zasib vdoskonalennia komunikatsii kompanii
Автори: Пономаренко, Ю. С.
Ponomarenko, Yu. S.
Ключові слова: просування товару
prosuvannia tovaru
робота з соціальними мережами
robota z sotsialnymy merezhamy
вдосконалення комунікацій компанії
vdoskonalennia komunikatsii kompanii
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Пономаренко Ю. С. SMM як засіб вдосконалення комунікацій компанії / Ю. С. Пономаренко ; наук. керівник С. О. Кобернюк // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 88-90. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4350
Короткий огляд (реферат): Робота з соціальними мережами – на даний момент ефективний спосіб просування товару, послуги або інформації. Споживачі багато в чому довіряють саме соцмережам і форумам, читаючи відгуки та коментарі інших користувачів. Головним завданням фахівця в цій сфері є взаємодія з аудиторією. Йому потрібно стати частиною спільноти та його найкращим другом, важливо бути відвертим, чесним, відкритим до діалогу та змін. Тоді клієнти будуть довіряти і купувати. При запуску SMM важливо розуміти, що він не дає швидкого ефекту, однак при правильному застосуванні здатний стати ключовою стратегічною перевагою у конкурентній боротьбі. Robota z sotsialnymy merezhamy – na danyi moment efektyvnyi sposib prosuvannia tovaru, posluhy abo informatsii. Spozhyvachi bahato v chomu doviriaiut same sotsmerezham i forumam, chytaiuchy vidhuky ta komentari inshykh korystuvachiv. Holovnym zavdanniam fakhivtsia v tsii sferi ye vzaiemodiia z audytoriieiu. Yomu potribno staty chastynoiu spilnoty ta yoho naikrashchym druhom, vazhlyvo buty vidvertym, chesnym, vidkrytym do dialohu ta zmin. Todi kliienty budut doviriaty i kupuvaty. Pry zapusku SMM vazhlyvo rozumity, shcho vin ne daie shvydkoho efektu, odnak pry pravylnomu zastosuvanni zdatnyi staty kliuchovoiu stratehichnoiu perevahoiu u konkurentnii borotbi.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4350
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономаренко.pdf193,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.