Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, А. С.-
dc.contributor.authorBondarenko, A. S.-
dc.date.accessioned2021-04-27T06:22:18Z-
dc.date.available2021-04-27T06:22:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБондаренко А. С. Маркетингова стратегія - запорука успішного розвитку підприємства / А. С. Бондаренко ; наук. керівники І. Г. Кадирус, Д. В. Воловик // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 54-57. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4354uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4354-
dc.description.abstractОсновне призначення маркетингової стратегії підприємства полягає в тому, щоб взаємоузгодити маркетингові цілі підприємства з її можливостями, вимогами споживачів, використати слабкі позиції конкурентів та свої конкурентні переваги. Кожна маркетингова стратегія включає конкретні стратегії щодо функціонування підприємства на цільових ринках, комплекс маркетингу та витрати на маркетинг. В маркетингових стратегіях, розроблених для кожного ринкового сегменту, повинні бути розглянуті нові товари і такі що вже випускаються, ціни, засоби стимулювання та просування товарів до споживачів, має бути вказано як стратегія реагує на загрози і можливості ринку. Osnovne pryznachennia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva poliahaie v tomu, shchob vzaiemouzghodyty marketynhovi tsili pidpryiemstva z yii mozhlyvostiamy, vymohamy spozhyvachiv, vykorystaty slabki pozytsii konkurentiv ta svoi konkurentni perevahy. Kozhna marketynhova stratehiia vkliuchaie konkretni stratehii shchodo funktsionuvannia pidpryiemstva na tsilovykh rynkakh, kompleks marketynhu ta vytraty na marketynh. V marketynhovykh stratehiiakh, rozroblenykh dlia kozhnoho rynkovoho sehmentu, povynni buty rozghlianuti novi tovary i taki shcho vzhe vypuskaiutsia, tsiny, zasoby stymuliuvannia ta prosuvannia tovariv do spozhyvachiv, maie buty vkazano yak stratehiia reahuie na zahrozy i mozhlyvosti rynku.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketynhova stratehiiauk
dc.subjectцілі підприємстваuk
dc.subjecttsili pidpryiemstvauk
dc.subjectвимогами споживачівuk
dc.subjectvymohamy spozhyvachivuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectkonkurentni perevahyuk
dc.titleМаркетингова стратегія - запорука успішного розвитку підприємстваuk
dc.title.alternativeMarketynhova stratehiia - zaporuka uspishnoho rozvytku pidpryiemstvauk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко.pdf182,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.