Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4395
Назва: Information technologies for online education: comparison of experiences
Інші назви: Інформаційні технології для онлайн-освіти: порівняння досвідів
Автори: Sviatets, Yurii
Святець, Юрій
Dmytriieva, Viktoriia
Дмитрієва, Вікторія Анатоліївна
Ключові слова: informatsiini tekhnolohii
інформаційні технології
osvita
освіта
dystantsiine navchannia
дистанційне навчання
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Sviatets Y. Information technologies for online education: comparison of experiences / Y. Sviatets, V. Dmytriieva // Інформаційні технології в агробізнесі та аграрній освіті : тези доп. VІІI Всеукр. наук.-практ. конф. ( Дніпро, 22-24 квіт. 2020 р.) / ННІЕ ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2020. – С. 23-24. – Присвяч. 100-річчю ДДАЕУ. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4395
Короткий огляд (реферат): Contemporary problems in education caused by threats of mass coronavirus infection needs to be solved with use of special tools for distant teaching, which are offered by different developers from information technologies area. The purpose of this paper is to compare peculiarities of such online education systems as MOODLE, MS Office 365, Prometheus, Google-application, Coursera, and others. The tools proposed by online resources can be divided on two groups: sources with certain applications that can be used with education purposes and all-in-one education systems. Сучасні проблеми в освіті, спричинені загрозою масової коронавірусної інфекції, потребують вирішення за допомогою спеціальних інструментів для дистанційного навчання, які пропонуються різними розробниками з області інформаційних технологій. Метою даної роботи є порівняння особливостей таких систем онлайн-освіти, як MOODLE, MS Office 365, Prometheus, Google-додаток, Coursera та інші. Інструменти, запропоновані Інтернет-ресурсами, можна розділити на дві групи: джерела з певними додатками, які можуть бути використані з цілями освіти, та універсальні освітні системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4395
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dmytriieva.pdf76,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.