Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBezus, Roman-
dc.contributor.authorБезус, Роман Миколайович-
dc.contributor.authorGolovko, Lilia-
dc.contributor.authorГоловко, Лілія-
dc.date.accessioned2021-05-27T09:29:57Z-
dc.date.available2021-05-27T09:29:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationBezus, R. & Golovko, L. (2021). System approach to organic producers’ marketing activities based on the sustainable development concept. Bulg. J. Agric. Sci., 27 (1), 88-96. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4479uk
dc.identifier.issn2534-983X (online) 1310-0351 (print)-
dc.identifier.urihttps://agrojournal.org/about.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4479-
dc.description.abstractThe theoretical aspects of forming the system approach to organic producers’ marketing activities based on the sustainable development concept are developed and substantiated in the article. The economic, social and environmental aspects of agricultural marketing were described. The world experience of organic production certification is considered. The elements of the system approach to the evaluation of organic producers’ marketing efficiency in sustainable development concept are determined. As a result, the authors have identified the factors of economic transformations under the sustainable development concept. The article has presented the mechanism of a system approach to marketing activities of organic farmers, based on the analysis of the farm’s resources, outer competitive strength, and external opportunities. This study contributed to investigating the economic, social and environmental aspects of agrarian marketing. As a result, the development of organic agricultural production will improve the economic, social and ecological situation in Ukraine, rural development, and could become one of the factors increasing the competitiveness of Ukraine’s economy. У статті розроблено та обґрунтовано теоретичні аспекти формування системного підходу до маркетингової діяльності виробників органічних продуктів на основі концепції сталого розвитку. Економічні, соціальні та екологічні аспекти було описано аграрний маркетинг. Розглянуто світовий досвід сертифікації органічного виробництва. Елементи системного підходу до оцінки ефективності збуту органічних виробників у концепції сталого розвитку визначається. В результаті автори визначили фактори економічних перетворень за концепцією сталого розвитку. У статті представлено механізм системного підходу до маркетингової діяльності органічних фермерів на основі аналізу ресурсів ферми, зовнішня конкурентоспроможність та зовнішні можливості. Це дослідження сприяло дослідженню економічних, соціальних та екологічних аспектів аграрного маркетингу. В результаті, розвиток органічного сільськогосподарського виробництва покращить економічну, соціальну та екологічну ситуацію в Україні, сільській місцевості розвитку, і може стати одним із факторів підвищення конкурентоспроможності економіки України.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherAgricultural Academy of Bulgariauk
dc.subjectsystem approachuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectmarketing actionuk
dc.subjectмаркетингова діяuk
dc.subjectmarket of organic productsuk
dc.subjectринок органічної продукціїuk
dc.subjectsocial, environmental and economic systemsuk
dc.subjectсоціальні, екологічні та економічні системиuk
dc.subjectcertificationuk
dc.subjectсертифікаціяuk
dc.subjectagricultural marketinguk
dc.subjectаграрний маркетингuk
dc.subjectmarketing of relationsuk
dc.subjectмаркетинг відносинuk
dc.subjectholistic marketinguk
dc.subjectцілісний маркетингuk
dc.subjectecologically stable marketinguk
dc.subjectекологічно стабільний маркетингuk
dc.subjectbalanced growthuk
dc.subjectзбалансоване зростанняuk
dc.titleSystem approach to organic producers' marketing activities based on the sustainable development conceptuk
dc.title.alternativeСистемний підхід до маркетингової діяльності виробників органічних продуктів на основі концепції сталого розвиткуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
01-11.pdf465,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.