Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4587
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуценко, О.-
dc.contributor.authorLutsenko, O.-
dc.date.accessioned2021-06-19T06:02:28Z-
dc.date.available2021-06-19T06:02:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛуценко О. Сучасні теорії конкурентоспроможності підприємства / О. Луценко ; наук. керівник В. Гаркавий // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 22-23. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4587uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4587-
dc.description.abstractКонкуренція є наразі однією з найпопулярніших і обговорюваних проблем. А механізми формування ефективних підходів до вибору конкурентних переваг є найбільш актуальними в економічному середовищі. Отже, в сучасному світі є багато теорій конкурентоспроможності підприємства. Однак є очевидним, що саме підприємства, які використовують кризи собі на користь, підприємства, які дбають про своє майбутнє, цінять своїх співробітників та знаходяться в постійному еволюційному розвитку мають набагато більше шансів вижити та бути конкурентоспроможними на ринку, аніж компанії, які віддають перевагу застарілим методам ведення бізнесу та гри в цілому. Konkurentsiia ye narazi odniieiu z naipopuliarnishykh i obhovoriuvanykh problem. A mekhanizmy formuvannia efektyvnykh pidkhodiv do vyboru konkurentnykh perevah ye naibilsh aktualnymy v ekonomichnomu seredovyshchi. Otzhe, v suchasnomu sviti ye bahato teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Odnak ye ochevydnym, shcho same pidpryiemstva, yaki vykorystovuiut kryzy sobi na koryst, pidpryiemstva, yaki dbaiut pro svoie maibutnie, tsiniat svoikh spivrobitnykiv ta znakhodiatsia v postiinomu evoliutsiinomu rozvytku maiut nabahato bilshe shansiv vyzhyty ta buty konkurentospromozhnymy na rynku, anizh kompanii, yaki viddaiut perevahu zastarilym metodam vedennia biznesu ta hry v tsilomu.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectpidpryiemstvouk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectkonkurentospromozhnistuk
dc.subjectметоди ведення бізнесуuk
dc.subjectmetody vedennia biznesuuk
dc.titleСучасні теорії конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.title.alternativeSuchasni teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstvauk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
О. Луценко.pdf78,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.