Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодолянюк, Валерія-
dc.contributor.authorPodolianiuk, Valeriia-
dc.date.accessioned2021-06-25T03:42:43Z-
dc.date.available2021-06-25T03:42:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПодолянюк В. Цифровий маркетинг як засіб формування ефективних комунікацій / В. Подолянюк ; наук. керівник Сергій Кобернюк // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 65-66. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4618uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4618-
dc.description.abstractЗ розвитком інтернет-технологій, і зростанням числа інтернет- користувачів, цифровий маркетинг набув визначальної ролі для переважної більшості компаній, включаючи підприємства аграрного сектора економіки. Цифровий маркетинг дозволяє як залучити нових клієнтів, так і вибудувати відносини з уже наявними. Ігнорування такого елемента, як цифровий маркетинг, призводить не просто до фінансових втрат, а й до втрати всього бізнесу. Z rozvytkom internet-tekhnolohii, i zrostanniam chysla internet- korystuvachiv, tsyfrovyi marketynh nabuv vyznachalnoi roli dlia perevazhnoi bilshosti kompanii, vkliuchaiuchy pidpryiemstva ahrarnoho sektora ekonomiky. Tsyfrovyi marketynh dozvoliaie yak zaluchyty novykh kliientiv, tak i vybuduvaty vidnosyny z uzhe naiavnymy. Ihnoruvannia takoho elementa, yak tsyfrovyi marketynh, pryzvodyt ne prosto do finansovykh vtrat, a y do vtraty vsoho biznesu.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjecttsyfrovyi marketynhuk
dc.subjectзалучення нових клієнтівuk
dc.subjectzaluchennia novykh kliientivuk
dc.titleЦифровий маркетинг як засіб формування ефективних комунікаційuk
dc.title.alternativeTsyfrovyi marketynh yak zasib formuvannia efektyvnykh komunikatsiiuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Подолянюк.pdf90,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.