Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрушецька, А.-
dc.contributor.authorHrushetska, A.-
dc.date.accessioned2021-06-25T05:27:24Z-
dc.date.available2021-06-25T05:27:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГрушецька А. Роль маркетингу в діяльності підприємства / А. Грушецька ; наук. керівник О. Кравець // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 53-54. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4621uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4621-
dc.description.abstractМаркетинг являє собою комплексну систему організації виробництва і збуту продукції, орієнтовану на задоволення потреб конкретних споживачів і отримання прибутку на основі дослідження і прогнозування ринку, вивчення внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства-експортера, розробки стратегії і тактики поведінки на ринку за допомогою маркетингових програм. Marketynh yavliaie soboiu kompleksnu systemu orhanizatsii vyrobnytstva i zbutu produktsii, oriientovanu na zadovolennia potreb konkretnykh spozhyvachiv i otrymannia prybutku na osnovi doslidzhennia i prohnozuvannia rynku, vyvchennia vnutrishnoho i zovnishnoho seredovyshcha pidpryiemstva-eksportera, rozrobky stratehii i taktyky povedinky na rynku za dopomohoiu marketynhovykh prohram.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectpidpryiemstvouk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketynhuk
dc.subjectсистема організації виробництваuk
dc.subjectsystema orhanizatsii vyrobnytstvauk
dc.titleРоль маркетингу в діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeRol marketynhu v diialnosti pidpryiemstvauk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грушецька.pdf77,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.