Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнковська, Ю.-
dc.contributor.authorYankovska, Yu.-
dc.date.accessioned2021-06-25T05:33:05Z-
dc.date.available2021-06-25T05:33:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯнковська Ю. Взаємодія посередницьких структур в системі збутової діяльності підприємства / Ю. Янковська ; наук. керівник Л. Безугла // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 55-56. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4622uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4622-
dc.description.abstractВ сучасних реаліях виникає необхідність в нових підходах і методах організації збутової діяльності, в тому числі з урахуванням маркетингового підходу. По-перше, це необхідно для того, щоб підприємства не накопичували на складах нереалізовану продукцію; по-друге, щоб бути в змозі конкурувати на ринку і не втратити своїх клієнтів, яких необхідно своєчасно інформувати і тримати з ними постійний зворотний зв'язок. V suchasnykh realiiakh vynykaie neobkhidnist v novykh pidkhodakh i metodakh orhanizatsii zbutovoi diialnosti, v tomu chysli z urakhuvanniam marketynhovoho pidkhodu. Po-pershe, tse neobkhidno dlia toho, shchob pidpryiemstva ne nakopychuvaly na skladakh nerealizovanu produktsiiu; po-druhe, shchob buty v zmozi konkuruvaty na rynku i ne vtratyty svoikh kliientiv, yakykh neobkhidno svoiechasno informuvaty i trymaty z nymy postiinyi zvorotnyi zviazok.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectорганізація збутової діяльностіuk
dc.subjectorhanizatsii zbutovoi diialnostiuk
dc.subjectмаркетинговий підхідuk
dc.subjectmarketynhovyi pidkhiduk
dc.subjectконкуренція на ринкуuk
dc.subjectkonkurentsiia na rynkuuk
dc.titleВзаємодія посередницьких структур в системі збутової діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeVzaiemodiia poserednytskykh struktur v systemi zbutovoi diialnosti pidpryiemstvauk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янковська.pdf77,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.