Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРомашко, А.-
dc.contributor.authorRomashko, A.-
dc.date.accessioned2021-06-27T05:38:58Z-
dc.date.available2021-06-27T05:38:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРомашко А. Роль міжнародного маркетингу у сучасних умовах / А. Ромашко ; наук. керівник Л. Крючко // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 68-70. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4625uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4625-
dc.description.abstractВ наш час міжнародний маркетинг став необхідною передумовою для досягнення успіху підприємства на зовнішньому ринку, його основними завданнями є: орієнтація виробництва і збуту на задоволення запитів споживачів; формування і стимулювання попиту. При виході на міжнародний ринок підприємство обов’язково зіткнеться з незнайомими умовами діяльності, які змінюються залежно від особливостей певної країни, що і викликає необхідність використання інструментарію міжнародного маркетингу. Для більшості підприємств освоєння і застосування міжнародного маркетингу необхідно внаслідок зростаючої відкритості стосовно зовнішніх ринків і з метою удосконалення їхніх відносин з цими ринками. V nash chas mizhnarodnyi marketynh stav neobkhidnoiu peredumovoiu dlia dosiahnennia uspikhu pidpryiemstva na zovnishnomu rynku, yoho osnovnymy zavdanniamy ye: oriientatsiia vyrobnytstva i zbutu na zadovolennia zapytiv spozhyvachiv; formuvannia i stymuliuvannia popytu. Pry vykhodi na mizhnarodnyi rynok pidpryiemstvo oboviazkovo zitknetsia z neznaiomymy umovamy diialnosti, yaki zminiuiutsia zalezhno vid osoblyvostei pevnoi krainy, shcho i vyklykaie neobkhidnist vykorystannia instrumentariiu mizhnarodnoho marketynhu. Dlia bilshosti pidpryiemstv osvoiennia i zastosuvannia mizhnarodnoho marketynhu neobkhidno vnaslidok zrostaiuchoi vidkrytosti stosovno zovnishnikh rynkiv i z metoiu udoskonalennia yikhnikh vidnosyn z tsymy rynkamy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectpidpryiemstvouk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectmizhnarodnyi marketynhuk
dc.subjectміжнародний ринокuk
dc.subjectmizhnarodnyi rynokuk
dc.titleРоль міжнародного маркетингу у сучасних умовахuk
dc.title.alternativeRol mizhnarodnoho marketynhu u suchasnykh umovakhuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ромашко.pdf83,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.