Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4627
Назва: Реклама як простір репрезентації гендерних стереотипів
Інші назви: Reklama yak prostir reprezentatsii hendernykh stereotypiv
Автори: Нахутіна, Д.
Nakhutina, D.
Ключові слова: реклама
reklama
проблеми гендерних стереотипів
problemy hendernykh stereotypiv
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Нахутіна Д. Реклама як простір репрезентації гендерних стереотипів / Д. Нахутіна ; наук. керівник Н. Юрченко // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 62-63. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4627
Короткий огляд (реферат): Розгляд проблеми гендерних стереотипів в українській рекламі на сьогоднішній день є одним із актуальних напрямів теоретичних розвідок та прикладних досліджень. Останні роки ознаменувалися істотними зрушеннями в цій сфері, зокрема в зміні ролей чоловіків і жінок. Саме зазначена обставина зумовлює необхідність переосмислення традиційних гендерних схем та їх сприйняття. Rozghliad problemy hendernykh stereotypiv v ukrainskii reklami na sohodnishnii den ye odnym iz aktualnykh napriamiv teoretychnykh rozvidok ta prykladnykh doslidzhen. Ostanni roky oznamenuvalysia istotnymy zrushenniamy v tsii sferi, zokrema v zmini rolei cholovikiv i zhinok. Same zaznachena obstavyna zumovliuie neobkhidnist pereosmyslennia tradytsiinykh hendernykh skhem ta yikh spryiniattia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4627
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нахутіна.pdf78,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.