Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Анна-
dc.contributor.authorSerhiienko, Anna-
dc.date.accessioned2021-06-27T15:11:35Z-
dc.date.available2021-06-27T15:11:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСергієнко А. Маркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств / А. Сергієнко ; наук. керівник М. Багорка // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 71-72. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4629uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4629-
dc.description.abstractМаркетинг виступає головним фактором успішної діяльності підприємства, а маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємства, в умовах непередбачуваного та нестабільного попиту, має відповідати принципам маркетингу. Конкурентоспроможність підприємства в умовах маркетингової орієнтації - це здатність підприємства до ефективного функціонування на ринку з забезпеченням своєчасної реакції на зміни потреб і переваг споживачів. Marketynh vystupaie holovnym faktorom uspishnoi diialnosti pidpryiemstva, a marketynhove upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva, v umovakh neperedbachuvanoho ta nestabilnoho popytu, maie vidpovidaty pryntsypam marketynhu. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva v umovakh marketynhovoi oriientatsii - tse zdatnist pidpryiemstva do efektyvnoho funktsionuvannia na rynku z zabezpechenniam svoiechasnoi reaktsii na zminy potreb i perevah spozhyvachiv.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketynhuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectkonkurentospromozhnistuk
dc.subjectторговельні підприємстваuk
dc.subjecttorhovelni pidpryiemstvauk
dc.titleМаркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємствuk
dc.title.alternativeMarketynhovi rezervy pidvyshchennia konkurentospromozhnosti torhovelnykh pidpryiemstvuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергієнко А..pdf81,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.