Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4630
Назва: Сучасні підходи до маркетингу в новій економіці
Інші назви: Suchasni pidkhody do marketynhu v novii ekonomitsi
Автори: Шершун, Б.
Shershun, B.
Ключові слова: нова економіка
nova ekonomika
маркетинг
marketynh
реклама
reklama
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Шершун Б. Сучасні підходи до маркетингу в новій економіці / Б. Шершун ; наук. керівник О. Кравець // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 72-73. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4630
Короткий огляд (реферат): В останній час, при вивченні проблем нової економіки, досить актуальними є питання обговорення ролі реклами, як виду інформації у закладенні основ інформаційної економіки та визначення нових нетрадиційних підходів, які існують у маркетинговій політиці компаній. V ostannii chas, pry vyvchenni problem novoi ekonomiky, dosyt aktualnymy ye pytannia obhovorennia roli reklamy, yak vydu informatsii u zakladenni osnov informatsiinoi ekonomiky ta vyznachennia novykh netradytsiinykh pidkhodiv, yaki isnuiut u marketynhovii politytsi kompanii.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4630
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шершун.pdf75,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.