Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4756
Назва: Процес формування екологічного маркетингу на аграрному підприємстві
Інші назви: Ecological marketing evolution at the agricultural enterprise
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Улановська Анастасія Віталіївна
Ulanovskaya Anastasia
Ключові слова: екологічний маркетинг
ecological marketing
екологічні потреби
ecological needs
ринок органічної продукції
market of organic products
екологічний менеджмент
ecological management
екологічна відповідальність
ecological responsibility
Дата публікації: 2018
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Процес формування екологічного маркетингу на аграрному підприємстві [Електронний ресурс] / Т. В. Ільченко, А. В. Улановська // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. – 2018. – № 24. ‒ С. 175-178. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4756
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено процес формування екологічного маркетингу на аграрному підприємстві. Констатовано, що цей процес включає чотири етапи, кожен з яких детально розглянуто у представлених дослідженнях. Більш детально було розглянуто зміст останнього етапу процесу формування екологічного маркетингу, який передбачає диверсифікацію діяльності підприємства з урахуванням новітніх екологічних технологій та тенденцій з метою використати всі можливості, які надає йому концепція екологічного маркетингу. В якості можливих варіантів реалізації цього етапу можна запропонувати такі заходи: розвиток органічного тваринництва; переробка органічної продукції та її реалізація; запровадження екологічного туризму. Особливу увагу у статті приділено моделі екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки, та її складовій – екологічним потребам, які є відправною точкою відліку формування екологічного маркетингу в агарному секторі економіки. The article deals with the process of ecological marketing formation at the agricultural enterprise. This paper is an attempt to prove the assumption that the ecological evolution of marketing has gone through four stages, which are detailed in the research. The final stage of ecological marketing evolution is deeply detailed, which envisages diversification of the enterprise activity taking into account the latest environmental technologies and trends to take advantage of all the opportunities provided by the concept of ecological marketing. Possible options for the implementation of this stage can be: the development of organic animal husbandry; processing of organic production and its implementation; introduction of ecological tourism. Particular attention is paid to the model of ecological marketing in the agricultural sector of the economy, and to ecological needs, which is the main reason for ecological marketing evolution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.market-infr.od.ua/uk/24-2018
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4756
ISSN: 2519-2868
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf260,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.