Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-07-08T10:54:25Z-
dc.date.available2021-07-08T10:54:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Особливості визначення привабливих сегментів на аграрному ринку [Електронний ресурс] / Т. В. Ільченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електрон.наук.-практ. журн. – 2019. – № 3(20). – С. 115-121. - Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4781uk
dc.identifier.issn2518-1971-
dc.identifier.urihttp://easterneurope-ebm.in.ua/journal/20_2019/34.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4781-
dc.description.abstractУ статті досліджено та узагальнено теоретичні аспекти оцінки ринкового потенціалу аграрного підприємства. Розглянуто особливості розвитку та функціонування ринку сільськогосподарської продукції, які впливають на визначення ринкового потенціалу аграрних підприємств. Визначено роль дослідження потенціалу ринку під час визначення стратегічної орієнтації підприємства. Розглянуті методичні підходи до визначення ринкового потенціалу, які застосовуються у світовій практиці. На основі аналізу наявних наукових підходів до вибору цільового ринку розроблено методику оцінки привабливості ринкових сегментів, адаптовану до потреб та можливостей вітчизняних аграрних підприємств. Визначена необхідність дотримання послідовності здійснення етапів алгоритму процесу вибору господарством цільового ринку. На основі проведених досліджень запропоновані напрями збільшення ринкового потенціалу аграрних підприємств. The article investigates and summarizes the theoretical aspects of assessing the market potential of an agricultural enterprise. Peculiarities of development and functioning of the market of agricultural products, which influence the determination of the market potential of agricultural enterprises, are considered. The role of market potential research in determining the strategic orientation of the enterprise is determined. Methodical approaches to the definition of market potential, which are used in world practice, are considered. Based on the analysis of existing scientific approaches to the choice of the target market, a method for assessing the attractiveness of market segments, adapted to the needs and capabilities of domestic agricultural enterprises. The necessity of observing the sequence of stages of the algorithm of the process of selection of the target market by the economy is determined. On the basis of the conducted researches the directions of increase of market potential of the agrarian enterprises are offered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk
dc.subjectаграрний ринокuk
dc.subjectagrarian marketuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectstrategic marketinguk
dc.subjectринковий потенціалuk
dc.subjectmarket potentialuk
dc.subjectсегментуванняuk
dc.subjectsegmentationuk
dc.subjectпривабливість ринкового сегментуuk
dc.subjectattractiveness of the market segmentuk
dc.subjectцільовий сегментuk
dc.subjecttarget segmentuk
dc.titleОсобливості визначення привабливих сегментів на аграрному ринкуuk
dc.title.alternativeFeatures of attractive segments determining on agrarian marketuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf399,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.