Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-07-08T11:13:34Z-
dc.date.available2021-07-08T11:13:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Особливості впровадження інноваційного маркетингу в агробізнесі / Т.В. Ільченко // Вісник Дніпропетровського НДІСЕ. Економічні науки. – 2021. – № 1(03). – С. 31-38. Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4782uk
dc.identifier.issn2708-1834 (Print) 2708-1842 (Online)-
dc.identifier.urihttp://e-visnyk.dniprondise.in.ua//journals/3_2021/6.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4782-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано організаційну характеристику збуту сільськогосподарської продукції та продуктів харчування, яка полягає у тому, що маркетинг часто охоплює весь ланцюг сільськогосподарського виробництва – від виробника до кінцевого споживача, де особлива увага приділяється організації інноваційного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах. Організація маркетингу в сільськогосподарських підприємствах є дуже специфічною через взаємозв'язок між виробництвом та природними чинниками. Хоча ця стаття була написана на концептуальному рівні, вона надає реалістичну картину фактичних тенденцій, що виникають у рамках організації інноваційного маркетингу в агробізнесі. У статті розглянуто деякі загальні характеристики, представлено організацію маркетингу та чинники, що впливають на інновації в агробізнесі. The article analyzes the organizational characteristics of sales of agricultural products and food, which is that marketing often covers the entire chain of agricultural production - from producer to final consumer, where special attention is paid to the organization of innovative marketing in agricultural enterprises. The organization of marketing in agricultural enterprises is very specific due to the relationship between production and natural factors. Although this article was written on a conceptual level, it provides a realistic picture of the actual trends that emerge in the organization of innovative marketing in agribusiness. The article considers some general characteristics, presents the organization of marketing and the factors influencing innovations in agribusiness.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпропетровський науково-дослідний інститут судових експертиз Міністерства юстиції Україниuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectрегіонuk
dc.subjectregionuk
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.titleОсобливості впровадження інноваційного маркетингу в агробізнесіuk
dc.title.alternativePeculiarities of innovative marketing implementation in agribusinessuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps//doi.org/10.46644/2708-1834/2021-03.4-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf294,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.