Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4785
Назва: Цифровий маркетинг як інструмент інноваційного розвитку аграрних підприємств
Інші назви: Digital marketing as a tool for innovative development of agricultural enterprises
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: аграрне підприємство
agricultural enterprise
цифровий маркетинг
digital marketing
інноваційний розвиток
innovative development
інструмент маркетингу
marketing tool
Дата публікації: 2021
Видавництво: Східноєвропейський центр наукових досліджень
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Цифровий маркетинг як інструмент інноваційного розвитку аграрних підприємств / Т. В. Ільченко // Стан фінансово-економічної безпеки в умовах ринкових змін : матеріали Міжнар. наук.-практ.конф. (м. Одеса, 19 берез. 2021 р). Одеса : Східноєвроп. центр наук. досліджень, 2021. – С. 71-72. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4785
Короткий огляд (реферат): Досліджено, що одним із найактуальніших завдань у сучасних реаліях української аграрної економіки стає створення умов для підвищення інноваційної активності підприємств агропромислового комплексу. На даний час світове аграрне господарство внаслідок еволюційного розвитку технологій є орієнтованим на використання екологічно чистих природних ресурсів, передових інноваційних технологій розумного, точного землеробства, зокрема генетичної модифікації, нанобіотехнологій, позагрунтового вирощення рослин і вертикального землеробства, а також складних технологічних систем супутникової навігації, роботів, безпілотних літальних апаратів (дронів), 3D друку продуктів харчування, блокчейну, тощо. Виявлено, що наступний етап еволюції сільського господарства буде заснований на всебічній роботизації аграрного виробництва із використанням різноманітних форм штучного інтелекту. Тобто відбуватиметься активізація інноваційного розвитку агарних підприємств шляхом застосування інструментів цифрового маркетингу в контексті цифровізації глобальної та національних економік. Каналами цифрового маркетингу є: контент-маркетинг (SEO, SERM, SMM, контент PR, E-mail маркетинг, ORM); digital-реклама (контекстна, таргетована, медійна реклама); мультиканальне просування; веб-аналітика. It is investigated that one of the most urgent tasks in the modern realities of the Ukrainian agrarian economy is the creation of conditions for increasing the innovative activity of agro-industrial enterprises. Currently, the world economy due to the evolutionary development of technology is focused on the use of environmentally friendly natural resources, advanced innovative technologies of smart, precision farming, including genetic modification, nanobiotechnology, offshore growing and vertical farming, as well as complex satellite technology systems. unmanned aerial vehicles (drones), 3D food printing, blockchain, etc. It is revealed that the next stage of the evolution of agriculture will be based on the comprehensive robotization of agricultural production using various forms of artificial intelligence. That is, the innovative development of agar enterprises will be intensified through the use of digital marketing tools in the context of digitalization of global and national economies. Digital marketing channels are: content marketing (SEO, SERM, SMM, content PR, E-mail marketing, ORM); digital advertising (contextual, targeted, media advertising); multichannel promotion; web analytics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://researcheurope.org/wp-content/uploads/2021/03/re-19.03.21.pdf?
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4785
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник.pdf2,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.