Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрючко, Л. С.-
dc.contributor.authorKriuchko, L.-
dc.date.accessioned2021-07-09T07:35:41Z-
dc.date.available2021-07-09T07:35:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКрючко Л. С. Стадії міжнародного маркетингового дослідження / Л. С. Крючко // Фінанси, банківська система та страхування : стан, проблеми та перспективи розвитку в кризовій економіці України : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. 02-03 березня 2020 р. – Дніпро: ДДАЕУ, 2020. – С. 156 – 158. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4790uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4790-
dc.description.abstractВітчизняна економічна наука має великий досвід розробки проблем планування. Водночас певна випередженість досліджень, орієнтація їх на офіційні догми призвели до певної однобічності. Особливо це стосується розуміння взаємозв'язку плану і ринку. Тому необхідно враховувати наукові розробки планування, виконані зарубіжними вченими. Ось одне з тлумачень, дане. Планування у його найзагальнішому розумінні являє собою проектування в формі творчої діяльності, яке спрямоване на досягнення в майбутньому нового становища відповідно до поставлених цілей. На відміну від прогнозу планування несе в собі компоненти активності й перетворення. Vitchyzniana ekonomichna nauka maie velykyi dosvid rozrobky problem planuvannia. Vodnochas pevna vyperedzhenist doslidzhen, oriientatsiia yikh na ofitsiini dohmy pryzvely do pevnoi odnobichnosti. Osoblyvo tse stosuietsia rozuminnia vzaiemozviazku planu i rynku. Tomu neobkhidno vrakhovuvaty naukovi rozrobky planuvannia, vykonani zarubizhnymy vchenymy. Os odne z tlumachen, dane. Planuvannia u yoho naizahalnishomu rozuminni yavliaie soboiu proektuvannia v formi tvorchoi diialnosti, yake spriamovane na dosiahnennia v maibutnomu novoho stanovyshcha vidpovidno do postavlenykh tsilei. Na vidminu vid prohnozu planuvannia nese v sobi komponenty aktyvnosti y peretvorennia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectміжнародні маркетингові дослідженняuk
dc.subjectmizhnarodni marketynhovi doslidzhenniauk
dc.subjectсвітові ринкиuk
dc.subjectsvitovi rynkyuk
dc.subjectсвітова економікаuk
dc.subjectsvitova ekonomikauk
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk
dc.subjectzovnishnoekonomichna diialnistuk
dc.subjectмаркетингове плануванняuk
dc.subjectmarketynhovе planuvanniauk
dc.titleСтадії міжнародного маркетингового дослідженняuk
dc.title.alternativeStadii mizhnarodnoho marketynhovoho doslidzhenniauk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20_Фінанси.PDF2,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.