Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-07-09T09:36:29Z-
dc.date.available2021-07-09T09:36:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Маркетингова стратегія діяльності аграрних підприємств в умовах діджиталізації [Електронний ресурс] / Т. В. Ільченко // Економіка та суспільство : електрон. наук. журн. – 2021. – № 26. – С. 115-121. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4796uk
dc.identifier.issn2524-0072-
dc.identifier.urihttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/346/331-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4796-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичну сутність та значення маркетингової стратегії діяльності аграрних підпри-ємств. Визначено роль діджиталізації у маркетинговій діяльності аграрних підприємств. Проаналізовано основні перешкоди застосування digital-технологій у побудові маркетингової стратегії аграрних підприємств, серед яких виділено цифрову нерівність, консерватизм аграріїв та відсутність або недостатню кількість фахівців у галузі IT-технологій. Надано практичні рекомендації аграріям щодо інструментів Інтернет-маркетингу, зокрема щодо доцільності використання мережі Інтернет для дослідження ринку сільськогосподарської продукції, реклами у соціальних мережах та реалізації продукції завдяки спеціальним Інтернет-майданчикам. Сформовано стратегічні орієнтири аграрних підприємств за складовими комплексу маркетингу в умовах діджиталізації. The article discusses the theoretical essence and significance of the marketing strategy of agricultural enterprises. The role of digitalization in the marketing activities of agricultural enterprises is determined. The main obstacles to the use of digital technologies in building a marketing strategy for agricultural enterprises are analyzed, among which the digital inequality, conservatism of agrarians and the absence or insufficient number of specialists in the field of IT technologies are highlighted. Practical recommendations are given to agrarians on Internet marketing tools, in particular, regarding the advisability of using the Internet for researching the market for agricultural products, advertising in social networks and selling products through special Internet sites. Formed strategic guidelines for agricultural enterprises on the components of the marketing mix in the context of digitalization.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМукачівський державний університетuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectаграрне підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectдіджиталізаціяuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectInternet-marketinguk
dc.titleМаркетингова стратегія діяльності аграрних підприємств в умовах діджиталізаціїuk
dc.title.alternativeMarketing strategy for the agricultural enterprises activities in the conditions of digitalizationuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-26-21-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Текст статті.pdf245,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.