Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4822
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васільєва, Леся Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Vasilieva, Lesia | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-14T09:34:13Z | - |
dc.date.available | 2021-07-14T09:34:13Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Васільєва Л. М. Формування професійної етики фахівців економічного профілю в умовах закладу вищої освіти / Л. М. Васільєва // Modern Economics : електрон. наук. фахове вид. з економ. наук. – 2021. – № 26. – С. 25-29. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4822 | uk |
dc.identifier.issn | 2521-6392 | - |
dc.identifier.uri | https://modecon.mnau.edu.ua/formation-of-professional-ethics-of/ | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4822 | - |
dc.description.abstract | У статті з’ясовано та теоретично обґрунтовані передумови формування професійної етики фахівців в умовах закладу вищої освіти. Уточнено поняття «професійна етика фахівця» як це професійно-етична діяльність аксіологічного характеру, тобто діяльність, обумовлена цінностями культури, що відображає ступінь володіння спеціальними знаннями, вміннями, компетенціями в сфері етики професії. Виявлено фактори, що впливають на формування професійної етики фахівця в умовах ЗВО: педагогічні (дидактичні засоби), організаційні (структурно-змістовна модель формування етики фахівця, що представляє собою сукупність компонентів: етико-освітнього, культурно-етичного, методичного, компетентнісного та діагностичного), подолання яких в процесі навчання дозволяє переходити з нульового рівня на більш високий. The article clarifies and theoretically substantiates the prerequisites for the formation of professional ethics of specialists in a higher education institution. The concept of "professional ethics of a specialist" is clarified as it is a professional and ethical activity of axiological nature, ie activity due to cultural values, which reflects the degree of possession of special knowledge, skills, competencies in the field of professional ethics. The factors influencing the formation of professional ethics of a specialist in the conditions of free economic education are revealed: pedagogical (didactic means), organizational (structural-substantive model of formation of ethics of a specialist, which is a set of components: ethical-educational, cultural-ethical, methodical, competence and diagnostic). , overcoming which in the learning process allows you to move from zero to higher. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Миколаївський національний аграрний університет | uk |
dc.subject | етика | uk |
dc.subject | ethics | uk |
dc.subject | економіка | uk |
dc.subject | economics | uk |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk |
dc.subject | higher education institutions | uk |
dc.subject | професійна етика | uk |
dc.subject | professional ethics | uk |
dc.subject | фахівець | uk |
dc.subject | specialist | uk |
dc.title | Формування професійної етики фахівців економічного профілю в умовах закладу вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | Formation of professional ethics of specialists in economic profile in conditions of HEI | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31521/modecon.V26(2021)-04 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 420,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.