Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4898
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСубота, Микола Васильович-
dc.contributor.authorSubota, Mykola-
dc.contributor.authorДемидова, Марія Миколаївна-
dc.contributor.authorDemydova, Mariia-
dc.date.accessioned2021-07-24T11:11:55Z-
dc.date.available2021-07-24T11:11:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСубота М. В. Складові ціннісних переваг при формуванні бізнес-моделі надання оздоровчих послуг та зміцнення соціально-економічної безпеки сталого розвитку санаторно-курортних закладів / М. В. Субота, М. М. Демидова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 10. - С. 139-147. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4898uk
dc.identifier.issn2522-1620 (print)-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_10_19-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4898-
dc.description.abstractПредметом дослідження є теоретико-методологічні засади формування якісних санаторно-курортних послуг як передумова сталого розвитку підприємств. Метою дослідження є обґрунтування складових ціннісних переваг при формуванні бізнес-моделі надання оздоровчих послуг та зміцнення соціально-економічної безпеки сталого розвитку санаторно-курортних закладів. Методи дослідження. У дослідженні використано сукупність наукових методів і підходів, у тому числі логічного узагальнення, системний, метод порівнянь, графічно-табличний, що дозволило забезпечити концептуальну єдність дослідження. Результати роботи. У статті визначено фактори впливу та основні складові ціннісних переваг, які доцільно враховувати при формуванні бізнес-моделі надання оздоровчих послуг та зміцнення соціально-економічної безпеки сталого розвитку санаторно-курортних закладів. Галузь застосування результатів. В галузі економічних наук та в практичній діяльності санаторно-курортних підприємств. Висновки. Основні підсумки дослідження та його теоретико-методологічні результати можна звести до наступного формулювання: визначено основні складові ціннісних переваг, які варто враховувати СКЗ при формуванні власних бізнес-моделей надання оздоровчих послуг та зміцнення СЕБ СР СКЗ. У нашому випадку пропозиція цінності є основним елементом моделі, який забезпечує якісну складову санаторно-курортних послуг, адже формує прихильність споживача до послуги саме цього СКЗ та є основним елементом, що забезпечує задоволення його потреб, і безпосередньо впливає на СЕБ СР СКЗ. Аналізуючи ціннісні пропозиції, які пропонують санаторно-курортні заклади, виокремлено найбільш суттєві фактори, що впливають на створення цінності для споживача оздоровчих послуг, СКЗ та громади і можуть підвищувати СЕБ СР СКЗ. Аналіз факторів, що впливають на формування цінності для досліджуваних СКЗ підтверджує значне домінування саме фінансово-економічних чинників. The subject of the study is the theoretical and methodological principles of formation of quality sanatorium services as a prerequisite for sustainable development of enterprises. The purpose of the study is to substantiate the components of value advantages in the formation of a business model of health services and strengthening the socio–economic security of sustainable development of sanatoriums. Research methods. The study used a set of scientific methods and approaches, including logical generalization, system, comparison method, graphical and tabular, which allowed to ensure the conceptual unity of the study. Results of work. The article identifies the factors of influence and the main components of value advantages, which should be taken into account in the formation of a business model of health services and strengthening the socio–economic security of sustainable development of sanatoriums. Field of application of results. In the field of economic sciences and in the practical activities of sanatoriums. Conclusions. The main results of the study and its theoretical and methodological results can be summarized as follows: the main components of value advantages that should be taken into account VHF in the formation of their own business models of health services and strengthening SEB SR VHF. In our case, the value proposition is the main element of the model, which provides a quality component of spa services, because it forms the consumer's commitment to the service of this SCC and is the main element that meets its needs and directly affects SEB SR SCC. Analyzing the value proposals offered by sanatoriums, the most significant factors that affect the creation of value for the consumer of health services, SCI and the community and can increase the SEB SR SCC. Analysis of the factors influencing the formation of value for the studied SCR confirms the significant dominance of financial and economic factors.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДержавний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економікиuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectformationuk
dc.subjectціннісні перевагиuk
dc.subjectvalue advantagesuk
dc.subjectоздоровчі послугиuk
dc.subjecthealth servicesuk
dc.subjectбізнес-моделіuk
dc.subjectbusiness modelsuk
dc.subjectсоціально-економічна безпекаuk
dc.subjectsocial and economic securityuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectsustainable developmentuk
dc.subjectсанаторно-курортні закладиuk
dc.subjectsanatorsumsuk
dc.titleСкладові ціннісних переваг при формуванні бізнес-моделі надання оздоровчих послуг та зміцнення соціально-економічної безпеки сталого розвитку санаторно-курортних закладівuk
dc.title.alternativeComponents of value advantages in the formation of a business model for the provision of health services and strengthening the socio–economic security of sustainable development of sanatoriumsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демидова М.М._Стаття 2020_1.pdf265,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.