Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, Iryna-
dc.date.accessioned2021-07-25T05:55:14Z-
dc.date.available2021-07-25T05:55:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБагорка М. О., Кадирус І. Г. (2021) Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств. Науково-виробничий журнал «Держава та регіони». Серія «Економіка та підприємництво». № 1 (118). С. 42-47. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4902uk
dc.identifier.issn(print): 1814-1161 (online): 2707-0719-
dc.identifier.urihttp://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2021/1_2021/9.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4902-
dc.description.abstractВ статті досліджені дослідженні теоретичні положення та запропоновано практичні рекомендації щодо впровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств. Встановлено, що маркетингова концепція управління є перспективною концепцією в системі управління для аграрних підприємств. Було встановлено низка чинників проаналізовані та узагальнені основні проблеми, які обмежують розвиток маркетингової концепції серед аграрних підприємств України. Запропоновані основні шляхи впровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств. Представлені управлінські рішення, прийняття яких допоможе поєднати і гармонізувати основні бізнес-процеси аграрного підприємства та забезпечить більш оперативну їх адаптацію до ринкового середовища. The article investigates the theoretical provisions and offers practical recommendations for the implementation of the marketing concept of management in the practice of agricultural enterprises. It is established that the marketing concept of management is a promising concept in the management system for agricultural enterprises. It is established that the marketing concept of management is a promising concept in the management system for agricultural enterprises. The processes that underlie the marketing concept of management are determined: analysis, planning, implementation and control over the implementation of measures aimed at establishing and maintaining mutually beneficial relations with the target market to achieve certain goals of the organization in agribusiness. The marketing concept of management differs from production and marketing flexibility, elasticity, efficiency and sensitivity to market changes, greater adaptability to various innovations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКласичний приватний університетuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.subjectмаркетингова концепція управлінняuk
dc.subjectmarketing management concepuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectбізнес-процесиuk
dc.subjectbusiness processesuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectвідділ маркетингуuk
dc.subjectmarketing departmentuk
dc.titleУпровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeIntroduction of the marketing concept of management into practical activity of agricultural enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32840/1814-1161/2021-1-7-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ БАГОРКА, КАДИРУС.pdf337,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.