Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4938
Назва: Проблеми формування системи маркетингу в аграрних підприємствах
Інші назви: Problems of forming a marketing system in agricultural enterprises
Автори: Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Irina
Юрченко, Наталія Іванівна
Yurchenko, Natalia
Мілений, Євгеній Ігорович
Milenyi, Yevhenii
Ключові слова: аграрні підприємства
agricultural enterprises
маркетинг
marketing
система
system
система маркетингу
marketing system
елементи системи маркетингу
elements of marketing system
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національної металургійної академії України
Бібліографічний опис: Кадирус І. Г. Проблеми формування системи маркетингу в аграрних підприємствах / І. Г. Кадирус, Н. І. Юрченко, Є. І. Мілений // Держава, галузі, підприємства, бізнес: реалії і тенденції економічного, інформаційного та технічного розвитку: кол. моногр. / за ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної. – Дніпро : Пороги, 2020. – С. 397-410. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4938
Короткий огляд (реферат): На сьогодні, одним із актуальних завдань покращення функціонування вітчизняної економіки є розвиток аграрної сфери, що історично вважається для України однією з провідних і стратегічно важливих. Галузь сільського господарства в економіці будь-якої країни має велике значення. Багато держав, навіть промислово розвинутих, безперервно інвестують кошти в розвиток аграрного сектора, вважаючи його основою для досягнення економічної, соціальної і політичної стабільності та безпеки країни. Розвиток аграрного ринку сприяє функціонуванню значної чисельності підприємств, які здатні самостійно вирішувати проблеми щодо обсягів, асортименту та якості виробленої продукції у відповідності до вимог споживачів. Це передусім приватні і акціонерні підприємства малих і середніх розмірів, які швидше адаптуються до ринкової економіки. Наявність значної кількості товаровиробників не гарантує повноцінного забезпечення аграрного ринку продукцією відповідною якості та в потрібному обсязі. Для забезпечення виробництва конкурентоспроможної продукції і прискорення просування товарів до споживача необхідно не тільки формувати ринкову інфраструктуру мікро- і макрорівнів, але й виробляти власну орієнтацію маркетингової діяльності. Саме, маркетинг в агропромислових формуваннях виступає заключним етапом господарської діяльності, і від його організації суттєво залежить успіх функціонування підприємств і їх фінансові результати. Використовуючи різноманітні складові маркетингу, підприємства і організації АПК зможуть «вижити» в нинішніх ринкових умовах і створити передумови для прибуткового господарювання на перспективу. Тому питання формування системи маркетингу в аграрних підприємствах є на сьогодні дуже актуальним і повинне бути успішно реалізовано. Today, one of the urgent tasks of improving the functioning of the domestic economy is the development of the agricultural sector, which has historically been considered one of the leading and strategically important for Ukraine. The agricultural sector is of great importance in the economy of any country. Many countries, even industrialized ones, continuously invest in the development of the agricultural sector, considering it the basis for achieving economic, social and political stability and security of the country. The development of the agricultural market contributes to the functioning of a significant number of enterprises that are able to independently solve problems in terms of volume, range and quality of products in accordance with consumer requirements. These are primarily small and medium-sized private and joint-stock companies that adapt more quickly to a market economy. The presence of a significant number of producers does not guarantee a full supply of the agricultural market with products of appropriate quality and in the right amount. To ensure the production of competitive products and accelerate the promotion of goods to consumers, it is necessary not only to form a market infrastructure of micro and macro levels, but also to develop their own orientation of marketing activities. Namely, marketing in agro-industrial formations is the final stage of economic activity, and the success of the functioning of enterprises and their financial results significantly depends on its organization. Using various components of marketing, enterprises and organizations of the agro-industrial complex will be able to "survive" in the current market conditions and create the conditions for profitable management in the future. Therefore, the issue of forming a marketing system in agricultural enterprises is very relevant today and must be successfully implemented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://drive.google.com/file/d/1FRonYbWBv3TTS2FzFoNpmSrUPak2t1Bw/view
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4938
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макет_Держава_галузі_підприємства_бізнес_2020-397-410.pdf426,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.