Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorYurchenko, Natalia-
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, Irina-
dc.contributor.authorСтельмащук, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorStelmashchuk, Olena-
dc.date.accessioned2021-07-28T13:39:35Z-
dc.date.available2021-07-28T13:39:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЮрченко Н. І. Теоретичні основи розвитку маркетингу в ринкових умовах / Н. І. Юрченко, І. Г. Кадирус, О. В. Стельмащук // Сучасні реалії фінансово-економічного розвитку регіонів, галузей, підприємств, бізнесу : моногр. / за ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної. – Дніпро : Пороги, 2020. - Т. 1. - С. 443-452. - Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4939uk
dc.identifier.isbn978-617-518-390-8, 978-617-518-391-5-
dc.identifier.urihttps://drive.google.com/file/d/1di94jXBA7DL0PVR9QrZLW63QnQ1d_31P/view-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4939-
dc.description.abstractВстановлено, що вирішення задач збутової інфраструктури має значний вплив на ефективність функціонування підприємства, оскільки недоліки пов’язані із рекламною кампанією продукту, асортиментом товарного портфелю та іншими на перший погляд другорядними проблемами не дозволять підприємству отримати бажану величину прибутку навіть за умови, що його продукція є найкращою на ринку. У межах даної групи задач і реалізується, власне, ідея перетворення підприємства у виробничо-торгівельну фірму. Для реалізації цієї ідеї потрібно виконати великий обсяг робіт. При цьому вся торгівельна діяльність підприємства повинна підпорядковуватися службі маркетингу. Виявлено, головні проблеми в області маркетингу, та зазначено комплекс взаємопов’язаних задач для визначення напрямків їх вирішення. Серед основних проблем можна виділити: розрив традиційних зв'язків із споживачами; низьку платоспроможність споживачів; втрату традиційних ринків збуту; слабку інформованість покупців про продукцію та послуги; низька конкурентоздатність продукції вітчизняних виробників, що заважає просуванню продукції на нові ринки; відсутність у підприємства чіткої стратегії розвитку; неефективна цінова політика підприємств, обумовлена, частково, різким підвищенням цін на енергоносії, сировину, матеріали, комплектуючі та гострий дефіцит обігових коштів. It is established that solving the problems of sales infrastructure has a significant impact on the efficiency of the enterprise, as shortcomings related to the product advertising campaign, product portfolio and other seemingly minor problems will not allow the company to obtain the desired profit even if its products are the best on the market. Within this group of tasks, the idea of transforming an enterprise into a production and trading firm is actually being implemented. To implement this idea requires a large amount of work. In this case, all commercial activities of the enterprise must be subordinated to the marketing department. The main problems in the field of marketing are identified, and a set of interrelated tasks for determining the directions of their solution is indicated. Among the main problems are: the rupture of traditional relationships with consumers; low solvency of consumers; loss of traditional markets; poor awareness of customers about products and services; low competitiveness of domestic producers, which hinders the promotion of products in new markets; the company does not have a clear development strategy; inefficient pricing policy of enterprises, due, in part, to a sharp rise in prices for energy, raw ma.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональна металургійна академія Україниuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectмаркетингова службаuk
dc.subjectmarketing serviceuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectзадачі маркетингуuk
dc.subjectmarketing tasksuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.titleТеоретичні основи розвитку маркетингу в ринкових умовахuk
dc.title.alternativeTheoretical foundations of marketing development in market conditionsuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макет_Фінансово-економ__том_1_2020-443-452.pdf426,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.