Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorYurchenko, Natalia-
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, Irina-
dc.date.accessioned2021-07-28T16:05:38Z-
dc.date.available2021-07-28T16:05:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЮрченко Н. І. Стратегічна спрямованість збутової діяльності аграрних підприємств / Н. І. Юрченко, І. Г. Кадирус // Проблеми правового, фінансового та економічного забезпечення розвитку національної економіки (галузевий та територіальний аспекти) : моногр. / за ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної. – Дніпро : Пороги, 2021. – С. 220-231. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4941uk
dc.identifier.isbn978-617-518-396-0-
dc.identifier.urihttps://drive.google.com/file/d/1jD1JefuCCXtmdGgxFWuq3VDDlcqkYjju/view-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4941-
dc.description.abstractВстановлено, що на сучасному етапі аграрне виробництво здійснюється в нових ринкових умовах. У своїй господарській діяльності товаровиробники повинні приймати не тільки рішення щодо виробництва сільськогосподарської продукції та ефективності організації виробничого процесу, але й стратегічні рішення, стосовно ефективного її збуту. Це, вимагає впровадження в діяльність підприємства маркетингових підходів. Але сьогодні більшість виробників мають обмежені знання та навички, які б дозволили їм ефективно використовувати маркетинг в своїй збутовій діяльності. Виявлено, що збут є важливою формою товарно-грошових відносин в системі відтворення сільського господарства й суттєво впливає на виробництво, розподіл і споживання. Від форм збуту суттєво залежить ефективність взаємодії сільськогосподарського виробництва і збуту в системі відтворення. Це дає змогу значно розширити функції збуту й видозмінювати його форми, за яких він набуває якісно нових ознак у формуванні вартості продукції сільського господарства. Визначено, що досягнення конкурентних переваг у сфері збуту забезпечується вдало розробленою маркетинговою збутовою стратегією аграрного підприємства, оскільки ефективність їх збутової діяльності залежить від спроможності підприємства активно використовувати його маркетингові, інформаційні й управлінські можливості. It is established that at the present stage agricultural production is carried out in new market conditions. In their economic activity, producers must make decisions not only on the production of agricultural products and the efficiency of the production process, but also strategic decisions regarding its effective marketing. This requires the introduction of marketing approaches in the enterprise. But today, most manufacturers have limited knowledge and skills that would allow them to effectively use marketing in their sales activities. It was found that sales are an important form of commodity-money relations in the system of agricultural reproduction and significantly affect production, distribution and consumption. The efficiency of the interaction of agricultural production and sales in the reproduction system significantly depends on the forms of sales. This makes it possible to significantly expand the functions of sales and modify its forms, in which it acquires qualitatively new features in the formation of the value of agricultural products. It is determined that the achievement of competitive advantages in the field of sales is ensured by a well-developed marketing sales strategy of an agricultural enterprise, as the effectiveness of their sales activities depends on the company's ability to actively use its marketing, information and management capabilities.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональна металургійна академія Україниuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectаграрне виробництвоuk
dc.subjectagricultural productionuk
dc.subjectелементи збутуuk
dc.subjectsales elementsuk
dc.subjectфункції збутуuk
dc.subjectsales functionsuk
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectsales activitiesuk
dc.subjectзбутова стратегіяuk
dc.subjectsales strategyuk
dc.titleСтратегічна спрямованість збутової діяльності аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeStrategic orientation of sales activities of agricultural enterprisesuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.