Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorYurchenko, Nataliia-
dc.date.accessioned2021-07-29T12:37:08Z-
dc.date.available2021-07-29T12:37:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЮрченко Н. І. Сучасні тенденції маркетингових досліджень у туристичній галузі / Н. І. Юрченко // Бізнес Інформ. – 2020. – № 10. – С. 450-459. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4949uk
dc.identifier.issnISSN друкованої версії 2222-4459, ISSN онлайнової версії 2311-116X-
dc.identifier.urihttps://www.business-inform.net/article/?year=2020&abstract=2020_10_0_450_459-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4949-
dc.description.abstractУ статті досліджено сучасні тенденцій маркетингових досліджень як складової комплексу маркетингового інструментарію в туристичній сфері. Для досягнення поставленої мети використано такі методи дослідження, як: абстрактно-логічний; ситуаційний аналіз; середніх, абсолютних і відносних величин; порівняння, графічний, соціологічний; статистичний аналіз; економіко-математичний; експертні опитування й оцінки. На основі даних Всесвітньої туристичної організації проаналізовано показники розвитку світового ринку туристичних послуг. Виконано аналіз динаміки кількості суб’єктів туристичної діяльності (туроператорів і турагентів) в Україні; загальної середньооблікової кількості штатних працівників; доходів від надання туристичних послуг; операційних витрат на надання туристичних послуг; кількості туристів, обслугованих туроператорами та турагентами в Україні. Розкрито зміст маркетингових досліджень як багатоетапного процесу, який має включати збирання, реєстрацію й аналіз даних у сфері туристичного бізнесу. Доведено, що маркетингові дослідження в туристичній галузі доцільно проводити систематично. Це дозволить обґрунтовувати й розробляти управлінські рішення з метою максимального задоволення потреб споживачів туристських послуг і вирішувати проблеми значних сезонних коливань попиту. The article is aimed at identifying modern trends of marketing research as part of the complex of marketing instruments in the tourism sphere. To achieve this aim, the article uses the following research methods: abstract-logical; situational analysis; mean, absolute and relative values; comparison, graphic, sociological; statistical analysis; economic-mathematical; expert surveys and estimations. Based on the data of the World Tourism Organization, the indicators of development of the world market of tourist services are analyzed. Performed were the following: analysis of the dynamics of the number of subjects of tourism activity (tour operators and travel agents) in Ukraine; total average number of full-time employees; income from the provision of tourist services; operating expenses for the provision of tourist services; number of tourists served by tour operators and travel agents in Ukraine. The content of marketing research is disclosed as a multi-stage process, which should include the collection, registration and analysis of data in the sphere of tourism business. Marketing researches should be conducted according to 8 stages: determining the problem; development of the concept of research; cabinet marketing research; field market research; analysis of market conditions (supply and demand); research of foreign markets; simulation modeling; formation of a marketing information system. In order to determine the rating of tour operators of the mass segment of the tourism market in 2020, a questionnaire containing 16 questions is specified. Its results can be used when evaluating tour operators in terms of customer comfort and cooperation with travel agents. It is proved that marketing research in the tourism industry is advisable to be carried out systematically. This will provide for substantiating and elaborating managerial solutions in order to maximize the satisfaction of the needs of consumers of tourist services and solve the problems of significant seasonal fluctuations in demanduk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХарківський національний економічний університетuk
dc.subjectтуристична галузьuk
dc.subjecttourism industryuk
dc.subjectтуристична послугаuk
dc.subjecttourist serviceuk
dc.subjectтуристичний продуктuk
dc.subjecttourist productuk
dc.subjectсуб’єкти туристичної діяльностіuk
dc.subjectsubjects of tourism activityuk
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk
dc.subjectmarket conditionsuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectconsumersuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk
dc.subjectmarketing instrumentariumuk
dc.subjectанкетуванняuk
dc.subjectquestionnairesuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectindicatorsuk
dc.subjectтенденціїuk
dc.subjecttrendsuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.titleСучасні тенденції маркетингових досліджень у туристичній галузіuk
dc.title.alternativeThe Current Trends in Marketing Research in the Tourism Industryuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-10-450-459-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.