Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.contributor.authorЮрченко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorYurchenko, Nataliia-
dc.date.accessioned2021-07-29T16:04:00Z-
dc.date.available2021-07-29T16:04:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБагорка М. О., Юрченко Н. І. Маркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах / Багорка М. О., Юрченко Н. І. // Інтелект XXI. – 2020. - Вип. 6. – С. 20-26. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4951uk
dc.identifier.issnISSN (print): 2415-8801 ISSN (online): 2707-6164-
dc.identifier.urihttp://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2020/2020_6/5.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4951-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичні підходи до формування та практичного застосування механізму маркетингового управління конкурентоспроможності підприємства та запропоновані маркетингові резерви спрямовані на її підвищення в сучасних умовах ведення бізнесу. Встановлено, що маркетингові резерви є одним із найважливіших чинників забезпечення конкурентоспроможності підприємства, який має реалізовуватися за допомогою створення відповідних структур управління, системи моніторингу ринків, маркетингового аналізу, формування комплексної інформаційної системи. Основу маркетингових резервів становлять групи елементів: комплекс маркетингу, маркетингові дослідження та маркетинговий аналіз інформації, матеріальні активи, людські ресурси, кваліфікована робота служби маркетингу. Впровадження маркетингового підходу у практичну діяльність торговельних підприємств є резервом для підвищення ефективності використання наявного ресурсного потенціалу, а особливо маркетингового для забезпечення його конкурентоспроможності та сталого розвитку. The article examines the theoretical approaches to the formation and practical application of the mechanism of marke-ting management of the competitiveness of the enterprise and the proposed marketing reserves are aimed at improving it in modern business conditions. Marketing is the main factor in the success of the enterprise, and marketing management of the competitiveness of the enterprise, in conditions of unpredictable and unstable demand, must comply with the principles of marketing. It is established that marketing reserves are one of the most important factors in ensuring the competitiveness of the enterprise, which should be implemented through the creation of appropriate management structures, market monitoring system, marketing analysis, the formation of a comprehensive information system. The basis of marketing reserves are groups of elements: marketing complex, marketing research and marketing analysis of information, tangible assets, human resources, qualified work of the marketing department. Increasing the competitiveness of the enterprise depends mainly on three factors: properly formed marketing tools, elements of organizational structure and management system. In this context, the organizational structure of marketing activities in the enterprise can be defined as a basic component of the organization on the basis of which marketing management will be carried out, ie – a set of services, departments, divisions, which include employees engaged in various marketing activities. The main areas of search for reserves to increase competitiveness are: resource, organizational, technological and marketing potential – the degree of consumer satisfaction with products, strengthening human resources, focus on innovation, competitive potential of the enterprise and the effectiveness of strategy for a particular market segment. The introduction of a marketing approach in the practice of trade enterprises is a reserve for improving the efficiency of the use of available resource potential, and especially marketing to ensure its competitiveness and sustainable development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний університет харчових технологійuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectenterprise competitivenessuk
dc.subjectмаркетингові резервиuk
dc.subjectmarketing reservesuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectadvertising campaignuk
dc.subjectмотивація персоналуuk
dc.subjectstaff motivationuk
dc.subjectадаптація до ринкових умовuk
dc.subjectadaptation to market conditionsuk
dc.titleМаркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовахuk
dc.title.alternativeMarketing reserves to increase the competitiveness of the enterprise in modern conditionsuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2415-8801/2020-6.3-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf462,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.