Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезунова, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorRezunova, Olena-
dc.contributor.authorПередерій, О. Л.-
dc.contributor.authorPerederii, O. L.-
dc.date.accessioned2021-08-05T04:21:10Z-
dc.date.available2021-08-05T04:21:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРезунова О. С. Професійна готовності викладачів до здійснення інноваційної педагогічної діяльності / О. С. Резунова, О. Л. Передерій // Pedagogical and psychological sciences: regularities and development trends : Collective monograph. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2020. – С. 269-284. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4997uk
dc.identifier.urihttp://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/94/2363/5086-1-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4997-
dc.description.abstractОднією з важливих професійних якостей сучасного викладача закладу вищої освіти є готовність до інноваційної діяльності. На основі аналізу літературних джерел авторками з’ясовано сутність ключових понять дослідження: «освітній моніторинг», «професійна готовність», «інноваційна діяльність». У статті проведено моніторинг готовності викладачів до інноваційної діяльності за компонентами та рівнями. Основними компонентами готовності викладачів до здійснення інноваційної діяльності визначено: особистісно-рефлексивний, мотиваційний і креативний. Результати моніторингу засвідчують, що більше 50% викладачів за усіма компонентами мають високий і достатній рівні професійної готовності до інноваційної діяльності, проте більше ніж у 12% респондентів не виявлено належного рівня готовності до інноваційної середній. Аналіз проведеного авторками моніторингу засвідчує необхідність удосконалення освітньої системи підготовки викладачів щодо впровадження педагогічних інновацій. One of the important professional qualities of a modern teacher of a higher education institution is the readiness for innovative activity. Based on the analysis of literature sources, the authors clarified the essence of the key concepts of the study: "educational monitoring", "professional readiness", "innovation". The article monitors the readiness of teachers to innovate by components and levels. The main components of the readiness of teachers to implement innovation activity is defined: personal-reflexive, motivational and creative. The monitoring results show that more than 50% of teachers have a high and sufficient level of professional readiness for innovation, but more than 12% of respondents do not show the appropriate level of readiness for the innovative activities. The analysis of the monitoring conducted by the authors testifies to the need to improve the educational system of teacher training for the introduction of pedagogical innovations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher“Baltija Publishing”uk
dc.subjectпрофесійна готовністьuk
dc.subjectprofessional readinessuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjectінноваційна педагогічна діяльністьuk
dc.subjectinnovative pedagogical activityuk
dc.titleПрофесійна готовність викладачів до здійснення інноваційної педагогічної діяльностіuk
dc.title.alternativeProfessional readiness of teachers to carry out innovative pedagogical activitiesuk
dc.typeBook chapteruk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.30525/978-9934-26-023-0-17-
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№ 2 Резунова О.С..pdf661,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.