Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5025
Назва: | Междисциплинарная интеграция и использование концепций предметно-языкового интегрирования (Content-Language Integrated Learning (Clil) в обучении иностранным языкам |
Інші назви: | Междисциплінарна інтеграція і використання концепцій предметно-мовно інтегрирування (Content-Language Integrated Learning (Clil) у начанні іноземним мовам Interdisciplinary integration and concepts of subject-language integration usage of Content -Language Integrated Learning (CLIL) in foreign language teaching |
Автори: | Пантилеенко, Екатерина Сергеевна Пантілеєнко, Катерина Сергіївна Pantileienko, Kateryna |
Ключові слова: | інтеграція integration концепція concept начання language teaching іноземний foreign |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Пантилеенко Е. С. Междисциплинарная интеграция и использование концепций предметно-языкового интегрирования (Content-Language Integrated Learning (Clil) в обучении иностранным языкам / Е. С. Пантилеенко // Сучасна педагогіка та лінгводидактика ДДАЕУ: зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко ; ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є., 2021. – С. 87-95. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5025 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття розкриває, що міждисциплінарний підхід викликав процес інтегрування в сучасній освітній системі, в основі якого знаходиться засвоєння і узгодження досить розрізнених знань при вивченні великого числа навчальних предметів. Статья раскрывает, что междисциплинарный подход вызвал процесс интегрирования в современной образовательной системе, в основе которого находится усвоение и согласование достаточно разрозненных знаний при изучении большого числа учебных предметов. The article reveals that the interdisciplinary approach has caused the process of integration in the modern educational system, which is based on the assimilation and coordination of rather scattered knowledge in the study of a large number of academic subjects. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5025 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лінгводидактика-89-97.pdf | 678,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.