Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5031
Назва: | Аналіз поняття «соціальна компетентність особистості» в українських та зарубіжних наукових працях |
Інші назви: | Analysis of the concept of “social competence of personality” in Ukrainian and foreign scientific papers |
Автори: | Лукацька, Яна Сергіївна Lukatska, Yana |
Ключові слова: | компетентність competence соціальна компетентність особистості individual social competence професійна освіта vocational education заклад вищої освіти higher educational establishment |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Університет імені Альфреда Нобеля |
Бібліографічний опис: | Лукацька Я. С. Аналіз поняття «соціальна компетентність особистості» в українських та зарубіжних наукових працях / Я. С. Лукацька // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія», Педагогічні науки. – 2021. – № 1(21). – С. 49-53. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5031 |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовано поняття «соціальна компетентність особистості», що є важливим чинником для створення такої системи освітнього процесу, яка враховувала б аспекти професійного розвитку, а разом з тим особливості становлення особистості студента. Автор доходить висновку що, не зважаючи на різні трактування, всі вчені сходяться в думці, що соціальна компетентність є набутою навичкою, її можна формувати і розвивати протягом всього життя. Також встановлено, що розвинена соціальна компетентність визначає статус особистості у суспільстві, це впливає на успішність в професійній діяльності. Отже, важливим завданням для сучасної вищої освіти є формування та розвиток соціальної компетентності студентів, що є запорукою успішної реалізації майбутнього фахівця в професійній діяльності. Освітній процес має бути спрямований на формування у студентів системи знань про взаємодію у соціумі, розуміння системи соціальних цінностей, уміння співпрацювати у суспільстві, вміння здійснювати конструктивну комунікацію, адже лише соціально компетентна особистість зможе стати висококваліфікованим конкурентоспроможним фахівцем. The concept of «individual social competence» is an important factor in creating a system of educational process which takes into account aspects of professional development, and at the same time the peculiarities of the formation of the student personality. The author concludes that, despite different interpretations, all scientists agree that social competence is an acquired skill, it can be formed and developed throughout life. It was also determined that the developed social competence determines the status of the individual in society, it affects the success in professional activities. Thus, an important task for modern higher education is the formation and development of social competence of students, which is the key to successful implementation of the future specialist in professional activities. The educational process should be aimed at forming a system of knowledge about interaction in society, understanding the system of social values, ability to cooperate in society, the ability to communicate constructively, because only a socially competent person can become a highly competitive specialist. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2021/1/7.pdf http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5031 |
ISSN: | 2522-4115 р 2522-9133 е |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лукацька стаття.pdf | 285,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.