Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRudenko, Yuliia-
dc.contributor.authorРуденко, Юлія-
dc.contributor.authorNaboka, Olha-
dc.contributor.authorНабока, Ольга-
dc.contributor.authorKorolova, Larysa-
dc.contributor.authorКорольова, Лариса-
dc.contributor.authorKozhukhova, Khana-
dc.contributor.authorКожухова, Хана-
dc.contributor.authorKazakevych, Olena-
dc.contributor.authorКазакевич, Олена Ігорівна-
dc.contributor.authorSemenikhina, Olena-
dc.contributor.authorСеменіхіна, Олена-
dc.date.accessioned2021-08-10T08:07:15Z-
dc.date.available2021-08-10T08:07:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationOnline learning with the eyes of teachers and students in educational institutions of Ukraine / Y. Rudenko, O. Naboka, L. Korolova, K. Kozhukhova, O. Kazakevych, O. Semenikhina // TEM Journal. – 2021. – Vol. 10, Iss. 2. – Р. 922-931. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5039uk
dc.identifier.issn2217-8309-
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85107792057&origin=resultslist-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5039-
dc.description.abstractThe article presents an analysis of the attitude of teachers and students, colleges and universities to distance learning during the 2020 in Ukraine. The factors of the success of online learning were analyzed. The main stress factors were identified. Analysis of the results of the dynamics of opinions led to some conclusions and recommendations: for teachers regarding self-development; for school administrations regarding technical, organizational, and moral support for all participants in the educational process; for universities that provide professional training for future teachers. У статті представлено аналіз ставлення викладачів та студентів, коледжів та університетів до дистанційного навчання в 2020 році в Україні. Проаналізовано фактори успіху онлайн -навчання. Визначено основні фактори стресу. Аналіз результатів динаміки думок привів до деяких висновків та рекомендацій: для вчителів щодо саморозвитку; для адміністрацій шкіл щодо технічного, організаційного та морального забезпечення всіх учасників освітнього процесу; для університетів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх викладачів.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherUIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Scienceuk
dc.subjecte-learninguk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjecteducational institutionsuk
dc.subjectосвітні закладиuk
dc.subjectimprovement of professional traininguk
dc.subjectвдосконалення професійної освітиuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjectвикладачuk
dc.titleOnline learning with the eyes of teachers and students in educational institutions of Ukraineuk
dc.title.alternativeДистанційне навчання очами викладачів та студентів в освітніх закладах Україниuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doi10.18421/TEM102-55-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Web of Science

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEMJournalMay2021_922_931.pdf652,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.