Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5039
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Rudenko, Yuliia | - |
dc.contributor.author | Руденко, Юлія | - |
dc.contributor.author | Naboka, Olha | - |
dc.contributor.author | Набока, Ольга | - |
dc.contributor.author | Korolova, Larysa | - |
dc.contributor.author | Корольова, Лариса | - |
dc.contributor.author | Kozhukhova, Khana | - |
dc.contributor.author | Кожухова, Хана | - |
dc.contributor.author | Kazakevych, Olena | - |
dc.contributor.author | Казакевич, Олена Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Semenikhina, Olena | - |
dc.contributor.author | Семеніхіна, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-10T08:07:15Z | - |
dc.date.available | 2021-08-10T08:07:15Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Online learning with the eyes of teachers and students in educational institutions of Ukraine / Y. Rudenko, O. Naboka, L. Korolova, K. Kozhukhova, O. Kazakevych, O. Semenikhina // TEM Journal. – 2021. – Vol. 10, Iss. 2. – Р. 922-931. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5039 | uk |
dc.identifier.issn | 2217-8309 | - |
dc.identifier.uri | https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85107792057&origin=resultslist | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5039 | - |
dc.description.abstract | The article presents an analysis of the attitude of teachers and students, colleges and universities to distance learning during the 2020 in Ukraine. The factors of the success of online learning were analyzed. The main stress factors were identified. Analysis of the results of the dynamics of opinions led to some conclusions and recommendations: for teachers regarding self-development; for school administrations regarding technical, organizational, and moral support for all participants in the educational process; for universities that provide professional training for future teachers. У статті представлено аналіз ставлення викладачів та студентів, коледжів та університетів до дистанційного навчання в 2020 році в Україні. Проаналізовано фактори успіху онлайн -навчання. Визначено основні фактори стресу. Аналіз результатів динаміки думок привів до деяких висновків та рекомендацій: для вчителів щодо саморозвитку; для адміністрацій шкіл щодо технічного, організаційного та морального забезпечення всіх учасників освітнього процесу; для університетів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх викладачів. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science | uk |
dc.subject | e-learning | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | educational institutions | uk |
dc.subject | освітні заклади | uk |
dc.subject | improvement of professional training | uk |
dc.subject | вдосконалення професійної освіти | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | teacher | uk |
dc.subject | викладач | uk |
dc.title | Online learning with the eyes of teachers and students in educational institutions of Ukraine | uk |
dc.title.alternative | Дистанційне навчання очами викладачів та студентів в освітніх закладах України | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | 10.18421/TEM102-55 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації в наукометричній базі Web of Science |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TEMJournalMay2021_922_931.pdf | 652,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.