Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5042
Назва: Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів
Інші назви: Component-structural analysis of marketologist leadership competence
Автори: Казакевич, Олена Ігорівна
Kazakevych, Olena
Ключові слова: компонентно-структурний аналіз
structural and component analysis
структура лідерської компетентності
structure of leadership competence
надпрофесійна компетентність
supraprofessional competence
майбутній маркетолог
future marketologist
фахівець маркетолог
marketing specialist
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський університет ім. Бориса Грінченка
Бібліографічний опис: Казакевич О. І. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів / О. І. Казакевич // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Серія: Педагогічні науки. – 2021. – № 1(66) – С. 14-18. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5042
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на сутність поняття «лідерська компетентність», визначено та науково обґрунтовано структуру лідерської компетентності майбутніх маркетологів. The article analyzes the views of domestic and foreign scientists on the essence of «leadership competence» concept, identifies and scientifically conditions the structure of leadership competence of future marketing analysts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://npo.kubg.edu.ua/issue/view/13866
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5042
ISSN: 1609-8595
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Структура лід компетент.pdf195,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.