Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарченко, Юлія Василівна-
dc.contributor.authorZakharchenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2018-10-31T09:06:27Z-
dc.date.available2018-10-31T09:06:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗахарченко Ю. В. Методичні аспекти формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу / Ю. В. Захарченко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Пріоритетні напрямки вирішення актуальних проблем виховання і освіти». – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2017. – С. 24–26. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/506uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/506-
dc.descriptionПроаналізовано методичні аспекти формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу. Можливості та способи засвоєння освітньої програми індивідуальні, орієнтовані на особистісні потреби майбутнього фахівця з маркетингу та мають можливість поглибленої диференціації знань, умінь та навичок рід час навчального процесу. Для успішного формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу під час лекційних та практичних занять з фахових дисциплін та дисциплін вільного вибору рекомендовано створювати умови для реалізації творчої активності студентів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectконкурентоздатний фахівецьuk
dc.subjectдослідницька компетентністьuk
dc.subjectмайбутні фахівці з маркетингуuk
dc.titleМетодичні аспекти формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингуuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf101,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.